Aliens finns verkligen, aliens DO excist

Var ute och luftade matte en stund innan luch.
Det var något hemskt på gång kände jag.
I was out for a while with my mom just befor luchtime.
I felt there were something evil around.

Plötsligt såg jag den..
En tvättäkta ALIEN på marken.
Suddenly I saw it.. A REAL ALIEN on the ground.


Den försökte pilla mig på nosen. Jätte läbbig var den.
Matte sa att den nog var minst 12 cm
It tried to touch my nose, it was so scary
My mom said it was atleast 0,393 f  (hope I got that right)

Allvarligt så struntar jag i cm hit eller dit..
Jag gillade den INTE och tyckte den kunde teleportera
sig tillbaka till sitt rymdskepp och lämna mig ifred
.
Seriously I dont care about cm or f
I just did NOT like it and I wished it would
teleport itself back the spaceship where it belongs.

Den försökte pilla mig på nosen, jätte läbbigt
.
It tried to touch my nose. It was scary.

Jag lämnade den åt sitt öde och drog med mig matte
långt därifrån.
I left it to its fate and pulled my mom far away from there.


Jag har ett antal läsare från Usa så därför kommer
jag fösöka skriva tvåspråkigt i fortsättningen.
Det för mig till frågan, är *mom* rätt ord
för matte?

As I have followers from USA I will try to write
in both languages from now on..
That brings me to the question if MOM is
the right word to use for my owner Cina

Jag är nog tillbaka med något mer framåt kvällen
Im probably back with more in the evening.


Kommentarer
Postat av: Rosie

Oh Gizmo what a day for you! Glad you are safe and yes MOM is the correct word! Glad she writes in English now ... about time! haha Hope you have gotten a good restful nap after your experience! hugs

2011-08-05 @ 14:23:52
Postat av: Kasper

Nämen fy tusan, vilken läbbig grej!!!!

Och tänk att den lyckades nå din nos också... Tur du räddade dig!

2011-08-05 @ 23:09:50
URL: http://kasperian2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0