Hur klantig kan man bli..


Min katt kompis Majja kom hem ngn gång på morgonkvisten.
Idag är hon helt slut och sover mest.
Tror ni hon lärt sig ngt av det?  Det tror inte jag.

Sen har matte varit riktigt idiotiskt dum idag.
Hon fick för sig att hon skulle sola.
Det i sig är ju inte helt fel.. MEN....
Det kan vara bra att smörja in sig om man är ett
blek skinn som matte.


Efter cirka en timme kom hon hem i det här skicket!!!
Snacka om slarvig, men det kommer straffa sig inatt.
Tror bestämt att matte sover på mage några nätter
framöver, vad tror ni..


Nu när Majja är hemma så ligger jag och hennes brorsa Sune
och vaktar henne.
Vi vill inte att hon ska försvinna igen.

NU är det dags för en liten promenad innan
jag ska slappa i soffan med min
välgrillade matte.


Kommentarer
Postat av: Kasper

Mina katter är nästan alltid försvunna så här års, men vi träffar ofta. Dom dyker upp och säjer "hej" och äter lite och tigger friskt vatten. Jag har koll!



Snygg rosett matten din fick till där på ryggen...

En timme på en gång - klart det blir ont!

2011-08-02 @ 22:02:16
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Cruellas Sida

Ooops! Det där kommeer att göra ont....du får vara extra snäll mot matten!

2011-08-02 @ 23:07:59
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Anonym

Peaceful friends so cute but ouch to your sunburn heal quickly :)

2011-08-03 @ 00:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0