Liten? Small?

Som om jag inte kände mig liten redan innan.
Det här ekollonet får mig inte direkt att
känna mig STÖRRE!!!

Hey, like I didnt feel tiny befor...
This acorn doesnt really make me feel BIGGER.


Det har inte hänt så mkt idag.
Matte har fixat i sin lilla mini atelje så hon
kan måla igen.

Nothing much has happend today.
Mom have fixed her small studio so
she can begin to paint again.



Vi kom hem för en liten stund sen efter en skön kvällspromenad.
We just got back from a nice evening walk.

Hoppas ni andra har haft en rolig dag med mycket lek.
I hope you all have had a fun day with lots of playing.


Kommentarer
Postat av: Rosie

Largest acorn I have ever seen but I think it does make you look "big", Gizmo :) Cute photo of you and your Mom!!! Happy painting to her! Anxious to view the next creation :)

2011-08-16 @ 19:57:22
Postat av: Ludde

Vilket härligt ekollon! såg visserligen stenhårt ut, men ändå... Kramis!

2011-08-16 @ 21:49:34
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: farbror demiano

Kommer du att bli målad av matten..?

2011-08-16 @ 22:37:30
Postat av: Kasper

Dom är knäppa, tvåbeningarna! Vet väl alla att ett ekollon varken är grått eller så där stort!

Verkar nästan som direkt MOBBNINB av mindre hundar, tycker jag!

Men vi är minsann stora i ANDEN, även om vi är små till formatet. Och då låter vi oss inte kväsas så lätt.

Mindervärdeskomplex är för tvåbenten, inte fyrbenta. (Borde egentligen inte vara nåt för tvåbenta heller, men det är ju deras sak...)

2011-08-16 @ 23:05:43
URL: http://kasperian2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0