Monster



Detta monster, djävulens påfund, drog matte fram idag.
Kan meddela att jag tycker ungefär lika mkt och den
som jag tycker om Åskan som dundrade in idag igen.
Det betyder INTE ALLS.

My mom took out this evil thing today.
I can tell you that I like that monster as much
as I like the rain and thunder that came back today.
That means NOT AT ALL.

Jag tycker den där snubben Tor kan ha sina fester
någon annanstans nu.

I think that THOR guy could have his
partys somewhere else now.


Jag gömde mig inne i lillmatte Rebeccas säng.
Där inne var det mkt trevligare. Inga blixtar och
inga leksaksätande monster om dundrar omkring.

I hid in Rebeccas bed, Rebecca is my moms daughter.
It was much nicer in there. NO lightnings  and no
toy eating beasts tumbling around.

Nu är matte klar med snabelmonstret iaf.
Hoppas hon ställer in den i skåpet för gott.

Now mom is done with the monster for today
and have put it back in its closet.
I hope it stays there forever.

Hoppas ni har det bra allihop och är glada och pigga.

I hope all of you are doing well and are happy



Kommentarer
Postat av: mimmione

snabelmonster kan vara luriga bästa receptet är att använda dom så lite som möjligt

2011-08-10 @ 16:06:17
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: Micke

haha...ja..våra två yngsta katter gillar inte snabeldraken heller...fast den äldsta bryr sig inte alls...bara att lägga sig under nåt tills den försvinner :)

2011-08-10 @ 21:27:33
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ludde

Det är nästan för mycket på en och samma dag! BÅDE Åskar och en snabeldrake. Här har det också mullrat och haft sig, och husse for omkring med snabeldraken som jag i alla fall lyckades undkomma. Vi har tack och lov en centraldrake, så den brummar inte. Den bara väser lite oroväckande... Kramis!

2011-08-10 @ 22:43:52
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hoppas allt är ok med dig?

Kram ♥

2011-08-10 @ 22:52:56
Postat av: Rosie

Ah, my poor Gizmo. You need to be closer to me to visit when Mom gets that monster out of the closet and starts cleaning! No thunder here today in the states it is beautiful and we could go for a long walk :)) Like the border on your photo with your Mom :)

2011-08-10 @ 23:28:02
Postat av: Kasper

Blixt och dunder här också - urläskigt! Snabeldrakar är jag däremot inte rädd för, jag bara undviker dom. Vill helst vara i ett annat rum. Men mina katter - dom vill bara ut när draken kommer fram!

2011-08-10 @ 23:52:31
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Wille

Hej Gizmo, vad skoj att du tittade in till mig en stund.

Nä du den där snabeldraken den gillar inte jag heller, den låter alldleles för högt och den luktar inget vidare.

Näe du den kan jag vara utan.

Snabeldrakar är inga kul kompisar.

Här har vi fått en kraschad dator på halesen, så nu ska husse föröska rädda den. Tills dess lånar vi hans eftersom ahn är hemma idag och den är ledig.

ha nu en hälig helg killen och busa lugnt !

Nospussar och svansviftningar.

2011-08-11 @ 15:13:44
URL: http://willebus.bloggagratis.se
Postat av: Cruellas Sida

Hej gubben...vad jobbigt du verkar ha haft det...inte underligt du blir helt slutkörd! Önskar jag kunde komma och hålla dig i tassen! Massor med Cruellapussar!

2011-08-11 @ 22:19:01
URL: http://crllaue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0