Någon som saknar en mössa?


Människor är lite konstiga.
HUR kan man tappa en mössa utan att märka det och ta
med den hem igen?
Funderade på om det var ngn som redan börjat förbereda
sig inför vintern som tappat mössan eller om det är ngn som
inte kännt det varmt nog förrens nu att ta av den.


Är man så liten som jag så får man leka lite bergsGet och klättra
om man ska få bra utsikt. Såg några tanter bada längre bort men
där fick inte jag vara.


Passade på att ta en vilopaus vid utsikten också.
Det var ju så in i bomben varmt.


Inte alla kan ta semester på sommaren.
Somliga är *flitiga som bin*
Tur jag visade matte så hon kunde ta en bild.

Min ena sambo, katten Majja är ute på dåligheter igen.
Hon har inte kommit hem ikväll, buskatten.
Hoppas allt är bra med henne.
Hennes brorsa ligger hos mig nu i brist på *syster yster*

Ha det gott alla
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

haha ...du är för söt när du leker bergsget! Lustigt att hitta en mössa nu....men du kanske får användning för den till vintern...om inte annat så kan man ju leka lite med den! Cruellapussar!

2011-08-01 @ 23:19:04
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Ludde

Tjänare Gizmo! Kul att du tittade förbi. Har faktiskt aldrig träffat nån bergsget förut. Verkar vara praktiskt när man inte har så långa ben. Kramis!

2011-08-01 @ 23:24:04
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Kasper

En del tvåbeningar verkar ju BO i sina mössor - men till sist blev det kanske för mycket för någon - här har det varit 29 grader (i skuggan naturlgitvis) som vanligt.



Det är väldigt varmt - men oj så skönt det är på kvällarna! Så sitter vi ute, jag och matte.

2011-08-02 @ 01:21:38
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Grabbarna boys!

Vilken fin bergsget du är!!

Visst är det märkligt att inte mössan är saknad, man borde ju känna att nåt skanas om man säger så!!

Fin bi-bild också.

Vov från grabbarna boys!

2011-08-02 @ 22:16:58
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com
Postat av: Rosie

lovely!

2011-08-03 @ 00:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0