Från igår / From yesterday



Hej hopp..
 
Hello..

Jag kunde bara inte låta bli att fixa till en bild med
mig och Smulan från igår..
Visserligen lussade vi på olika ställen men här
förenades vi iaf på bild.
I couldnt stop myself from making this picture of me
and Smulan, from yesterday.
Even if we had our celebrations at diffrent places
we were at least joind in this picture.

FINT eller hur?
NICE isnt it?

Mer update kommer senare för nu ska jag ut
på solig promenad.
More update will come as I am going
for a walk now in the sunshine.


Kommentarer
Postat av: Ludde

Hoppas du får en trevlig promenad. Jag går ut med matte och husse nu. Kramis!

2011-12-14 @ 11:55:26
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Hillman

Snygga lussifior eller är det stjärngossar, ja det handlar om lucia i alla fall. Här har det inte vart något lusifiande bara mumsat lussebullar, såna där med nuttin i, fast jag fick inga nuttin, hihi.



Taxpussar.

2011-12-14 @ 15:18:01
URL: http://taxar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0