JAAAA, fortfarande Vitt / YES still white


Jag följde med matte och postade några julkort idag.
Matte stoppade dom i kuvert med vanligt porto
så dom ska hinna fram. Det kan ju inte lovas med den
röda postlådan efter vad vi kunde läsa oss till.
Today Mom and I went to send the last christmas cards.
We put them in envelops with regular stamps
so they will reach their destinations in time..

Snön ligger kvar och det snöade mesta delen av förmiddagen
Jag bara älskar det. Jag kommer in ren och fin.. Bara en kort
stund i en varm handduk för det blöta. Men det är ju bara skönt.
The snow is still here and it keept snowing until luchtime.
I just love it. When I get home im nice and CLEAN.
Just uses a warm towel for the melted snow..
But that is just nice.

Sen smet matte ut ensam... Dumma hon....
Men det visade sig att det var storhandling på gång och
det är ju inte en av mina sysselsättningar.
MEN, jag hoppas få smaka på både det ena o det andra
som hon ska fixa tills julafton.. MUMS...
After that mom went out again.
I found out she went shopping for human christmas food.
Thats not my favorite thing to do.
But I hope to get to taste some of all the
yummie stuff she will make for christmas.

Hoppas ni har det bra allihop.
I hope you are having a great day my friends


Kommentarer
Postat av: Emma och Malte

Jaha, är det sååååå snö ser ut! ;-) Vi hade nästan glömt det!

2011-12-19 @ 17:12:22
URL: http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com
Postat av: Rosie

I want to come over and play in the snow with you and we could make doggie snow angels!!!! HUGS

2011-12-19 @ 18:16:09
Postat av: demianogubbe

Mientras baja la nieve. Gabriela Mistral.

Ha bajado la nieve, divina criatura,

el valle a conocer.

Ha bajado la nieve, mejor que las estrellas.

¡Mirémosla caer!

...

2011-12-19 @ 19:36:11
Postat av: Patricia o grabbarna boys!

Vi vill också ha snööööööööööööööööööö!!

Vov från grabbarna boys!

2011-12-19 @ 20:45:12
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com
Postat av: Kasper

massa snö hos mig också! Min matte ska posta med vanligt porto i morgon. Hon fick inte heller ändan ur vagnen i tid!

Röda postlådor?? Såna finns minsann inte här i skogen! Jag har bara en gul!

Hoppas vi har snö i morgon också, och det har vi nog! :)

2011-12-19 @ 21:46:32
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Ludde

Det ser ju nästan ut som om huvudet svävar fritt med den där jackan på mot all snö. Kramis!

2011-12-19 @ 23:16:21
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Rasmus

Det ser ut som att ni har fått mer snö där ute hos er, hm. Här älskar man också snön och vacker är den att se på också.

Bra med reflex så att du syns i allt det vita. Här har man en reflexväst men den är brandgul den… Ha det gött. Tasskramiz

2011-12-20 @ 10:10:19
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: Smulan

Hm,ja här har det nu med snöat men inte så mkt och nog tycker jag mest det e blött... me not like!



Vov vov!

2011-12-20 @ 11:10:04
URL: http://smulansvarld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0