Glömska matte



Matte hade glömt att ladda batteriet i sin kamera
så det har varit lite tunnt med inlägg här de sista dagarna.
Jag vill ju helst kunna VISA lite vad jag gjort också.

Matte tog ett foto på en *ankling* när vi var ute.
Jag tyckte det såg ut som om himlen och molnen
trillat ner i sjön. Det var så stilla vatten.
Mest vill jag dock jaga dom där anklingarna för då låter
dom så skojjigt, men då blir matte lite purken på mig.

Matte har fixat lite i lillmattes rum nu när hon är
hos sin pappa över sommaren.
Matte hittade en soffa som passade in hos henne.
Den har jag naturligtvis provlegat.
En 2sits från seccondhand, det blev kanon.
Eftersom lillmatte ska gå gymnasiet här uppe och inte
nere hos sin pappa så har vi börjat fixa till hennes
rum så det ska se lite mer *vuxet* ut.

Själv struntar jag i om det ser vuxet, barnsligt eller
ungdomligt ut.. Bara det är så städat att jag får
gå in där.

Matte är lite petigare där.

Nu ska jag ut och gå en sväng innan jag ska till
mattes svärmor o svärfar.
Får se om matte berättar sen vad det är hon
ska göra så jag inte får följa med henne.. MORRRRR.


Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

Hej...vad roligt att just du hittade lilla mig ;D. Jag är svag för såna stiliga killar som dig! Hoppas vi kan bli riktigt bra bloggvänner!

2011-07-17 @ 20:04:58
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Gizmo

Cruella, länken till dig funkar inte.. kan du skriva den till mig.. kanske klickade fel med tassen eller nåt.

2011-07-18 @ 00:20:10
Postat av: Kasper

Dom är ofta rätt hopplösa med sina kameror, dom där mattarna (fast din och min på lite olika vis, hehehe... läs hos mig så fattar du).



Om du sätter http:// framför Cruellas adress, så funkar adressen. Finns förresten en länk på min sida också. Jag ska nog plocka in dig också, för jag gillar bloggkompisar! :)

2011-07-18 @ 13:10:25
URL: http://kasperian2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0