Underbar dag


Det är rätt mysigt att ligga i gräset  en stund
när man varit på promenad.
Jag såg en jätte snygg tjej på långt avstånd idag,
men hon såg tydligen inte mig... TYPISKT!!!!
Hon var lite lik mig tror jag.. Vit med svarta tecken
och lika fin päls som jag.. Fast matte sa att hon
nog var större jag. Men storleken har ju ingen betydelse
som människorna säger. JAG tyckte hon var toksnygg iaf!!!


I det här blöta doppade jag tassarna och magen en
liten stund. Det var ju så himskans varmt.
Men sen fanns det för mkt annat bättre att
göra tyckte jag.



Matte envisas med att fota blommor, SOM ALLTID... *suck*
Jag tycker hon kan nöjja sig med att ta kort på MIG och
eventuella snygga fyrbenta tjejer när vi är ute.

Vi hörde en massa ljud från såna där blinkande bilar också
men vi såg inte vart dom var på väg.
Matte säger att om det var ngt viktigt eller allvarligt
så finns det i tidningen imorgon..

Appropå TIDNINGAR...
Varför köper människor en massa såna?
Det slutar ju alltid med att matte får åka till något
som kallas tippen. Tydligen är det ngn där som vill ha
dom, eller vad vet jag.. Dom kommer iaf inte med hem igen.
MEN det kommer nya nästan varje dag iaf..

Jag menar... TÄNK så mkt godis, tuggben och leksaker
man kunde få för alla dom pengarna som matte
o husse lägger på skräptidningar.. *fnys*

Nu ska jag passa på att vila lite, matte skulle visst
göra ngt annat en stund.

Tjingeling allihop


Kommentarer
Postat av: demiano

Salve bravo, vecchio ragazzo..!!

2011-07-27 @ 22:54:23
Postat av: Gizmo

Demiano ... Vi ringrazio il mio amico.

2011-07-27 @ 23:05:13
Postat av: Cruellas sida

Vilka visa ord! Bättre med tuggben än en massa pappersskräp! Pusselipuss!

2011-07-28 @ 00:22:00
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Kasper

Precis, jag menar att mattar praktiskt taget ALLTID prioriterar galet och tänker fel!

Vad ska man med en massa tidninga till, som man sen får ett väldigt schå att göra sig av med!! När det FINNS tuggben, och framförallt leversnittar, märgkex, korv, köttbullar och vomburgare!!

2011-07-29 @ 01:08:33
URL: http://kasperian2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0