Det blev en kul promenad till slut.

Det som verkade bli en sån där tråkig dag
utan en enda hund att hälsa på, ändrade sig tack o lov.
What seemd to be a dull day with no dogs
to play with, changed finally.

Jag träffade plötsligt på Tilda.
En urtjusig tjej tycker jag.
MEN, kan ni tänka er, hon var MER intresserad av
min MATTE..
Först blev jag allt lite sotis men så kom jag på
vad det var..
Det var ju mitt GODIS hon ville åt.
I suddenly ran into Tilda.
She is such a cute lady, if you ask me.
BUT, can you imagen, she was more interested
in mom then in me.
First I got a bit jealous, then I found out WHY
she liked mom.
It was my candy in moms pocket.
THATS what she wanted.


Kan man se mer söt och bedjande ut.
Jag kunde naturligtvis inte säga NEJ så hon fick
smaka av mina godisar.
Can a girl look more adorable?
Ofcourse I couldnt say NO, so she got
to taste my candy


Tilda och hennes matte slog följe med oss en stund.
Då träffade vi ännu en hund.
Tiffin hette den visst om jag och matte minns rätt.
Lilla Tiffin hade farit och fått spruta och var inte
rktigt lycklig över det, som det verkade.
ERKÄNNER, jag gillar inte heller när veterinären sticks..
Nog ser han ut att bli en stilig kille när han växter till sig.
NU är han i SÖT stadiet säger matte.
Tilda and her mom walked with us for a bit.
Then we meet anohter dog.
If mom remembers right his name was Tiffin.
Tiny Tiffin had been to the vet for his shot and
he didnt seem to happy about it..
I admit,  I dont like it either.
Im sure this little cute and shy boy
will turn into a handsome male poodle.
Right now mom says he is in the *cute-stage*


Undrar lite VILKET stadie JAG är i dådå..
Hmm.. MYS-STADIET tror jag.
NU ska här vilas så matte kan dra igång med maten.
Sen blir det nog en längre promenad i kvällsmörkret senare.

Ha det gott
 allihop.

I wonder what stage I AM IN..
Hmmm, the cozy stage maybe  LOL
Now I will rest so mom can preper dinner.
Later I will get a longer walk.
Mom promised me that.

Have a great day all of you


Kommentarer
Postat av: Ludde

Vilka trevliga kompisar du träffade idag. Förstår inte att godiset skulle vara intressantare än du... Kramis!

2011-11-30 @ 21:08:28
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Grabbarna boys!

Ja, vilka balla kompisar du träffar på hela tiden när du är ute och går!!

Trevligt!

Vov från grabbarna boys!

2011-11-30 @ 22:58:45
URL: http://www.grabbarnaboys.blogspot.com/
Postat av: demianogubben

Din gamle frökenerövare..!!

2011-11-30 @ 23:01:30
Postat av: Rosie

You sure have been a busy boy meeting ALL of those beautiful girls! Lucky you, no wonder you are tired! hugs

2011-12-01 @ 00:14:13
Postat av: Rasmus

Gomorron på er och hoppas ni inte har missat julkalendern som startade i dag. Här gillades den som attan, men vad tycket ni, om ni såg den?



Kan avslöja att jag också får fnatt efter bad och springer så fort att matte är rädd för att jag ska bryta benen, haha. Så många fina o söta vovve- kompisar du har och kul att matte din fångar dom på kort så man får se dom :)



Tasskramiz

2011-12-01 @ 08:03:00
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: Hillman

Jag håller med dig, vila är klart underskattat, så därför tänker jag snart ta mig en lite lur. Inte snack om promenix idag det får matten göra själver, för här är inte ens hundväder, hihi.



Taxpussar.

2011-12-01 @ 13:22:05
URL: http://taxar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0