God natt / Good night


Jag börjar bli trött efter en fantastiskt rolig dag.
Detta blev mitt andra inlägg för idag, får jag gå o lägga mig nu?

Im really getting tired after a fantastic
funny day.
This is my seccond post for today.
May I go to sleep now?


Min nya sovstil... Jag somnade nästan i hoppet upp i soffan..

My new sleeping style.
I almost fell asleep while jumping up in the sofa.



Min knasiga katt Sune snuttade på husses finger när han sov.
Han är äldre än mig men är som en kattunge.
Där han kom ifrån sa dom att han troligen hade fått för
lite syre vid födseln.
Han  är inte som andra men vi älskar honom
precis som han är.
Han väger minst dubbelt så mkt som jag.

My crazy cat Sune sucked on dads finger when
he fell asleep.
He is older then me but is more like a kitten in mind
The lady we got him from said he must have got
to little oxygen when he was born.
He aint like others but we love him as he are.
He weighs like two of me, atleast.

SOV GOTT!!!!

SLEEP WELL!!!!


Kommentarer
Postat av: Ludde

Tja, vem är som andra? Inte jag i alla fall! Hoppas du sovit gott. Jag ska sova en stund till... Kramis!

2011-11-03 @ 07:28:29
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Emma o Malte

Hoppas att du sovit gott i natt!! en annan har ju varit vaken sen innan sju, så för oss blev det inte mycket sömn :-(

2011-11-03 @ 10:41:24
URL: http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0