Dusch och mat / Shower and dinner


Att bli inlindad i en handduk när man duschat, det är mysigt.

To sit in a towel is nice after a shower...


Min katt Sune passade på att sova på dynorna som
fått komma in från altanen. Det var på tiden att dom kom in.

My cat Sune took a nap on the cushions from the
outdoor furniture. It was about time to take them inside
as it gets colder.


Majja gjorde detsamma.

Majja did the same.


Matte gjorde omelett fylld med ost och skinka till henne och mannen.
Som tur är brukar jag få smaka sista biten när dom ätit klart.
Jag ligger tyst och snällt under bordet till jag märker att besticken
slutat skramla mot tallriken.  Men DÅ....

Mom made omelets today, filld with cheese and ham, for her
and her husband.
Luckely I usually get the last bite when they are done.
I lay quietly under the table, waiting for the  the sounds
of the knife and fork to stop..
But THEN....


Ja, då får jag jag mina bitar.. Mums..

Yes, THEN I get my bits..  Yummie


Det var GALET gott..

It was soo good that I got ecstatic

Hoppas ni alla har haft en fin helg.

I hope all of you had a great weekend..


Kommentarer
Postat av: Edith

Den där omeletten ser verkligen god ut. Har jag aldrig fått smaka. Däremot kan både jag och Hilda äta från gaffel. Det är ganska svårt, eller hur? Man får ta det lite försiktigt. Colliekramar

2011-10-23 @ 19:36:40
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Postat av: Ludde

Jag brukar slippa gaffel, men vad gör man inte för lite extra gottis? Kramis!

2011-10-23 @ 22:53:03
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Rosie

Gizmo, you are one lucky boy! A bath and omelets :) Nice!

2011-10-24 @ 00:23:49
Postat av: demiano

Gizmo, du är en riktigt perrito suertudo..!!

2011-10-24 @ 03:22:29
Postat av: Kasper

SER ju mysigt ut, men jag behöver nästan aldrig duschas och det är bra för det avskyr jag!

Men omelett med ost och skinka - det vattnas i munnen!!! MUMS!!

Och så har du ju katter också - Gizmo, du har det ju faktiskt attans bra!!! Du också! ;)

2011-10-24 @ 23:01:08
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Hej!

Nu är det dags att utse årets Hundblogg 2011!

För att komma till tävlingen så är det bara att gå in på länken och följa instruktionerna!

http://lillaotto.bloggplatsen.se/2011/10/25/6520109-arets-hundblogg-ska-utses-hos-wwwlillaottobloggplatsense/#kommentarer



Jag hoppas att just DU vill vara med och slåss om priset!



//Beatrice & Lilla Otto

2011-10-25 @ 14:18:03
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Bortskämd sa Bill javisst sa Bull :)

puss på lilla nosen..håller på med din design nu

2011-10-26 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0