Ingen direkt update idag / No real update today

Eftersom matte har en kompis som håller på att
snygga till min blogg så väntar jag med större inlägg
tills det är klart.

Verkar inte dröja så länge för hon är bara SÅÅÅÅ duktig..
Tack Anna för att du hjälper mig.
Pussar från Gizmo
 
As a friend of mom´s are working on this blogg to make
it look better I will not  do any real updates until its done.

Doesnt seem to take so long, as she is sooo clever when
it comes to this.
Thank you ANNA for all you do for me..
Licks, from Gizmo


Kommentarer
Postat av: Edith

Va ... ska din blogg snyggas upp? Den är ju redan superfin. Colliekramar

2011-10-27 @ 10:48:25
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Postat av: matte

Vilken lyx, en sådan kompis vill jag oxå ha :)!!!

gjorde om min blogg en gång.. alldeles själv men nu får den vara sådan tror jag, för evinnerlig tid för jag kommer knappt ihåg hur jag gjorde och vågar inte göra om och så blir allt fel och pannkaka ;)

2011-10-27 @ 13:21:31
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: Anna

Nya headern syns inte på framsidan utam bara i förhandsgranskningen..så jag försöker lösa detta nu

2011-10-27 @ 15:08:18
Postat av: demiano

TEHRRIFIC PICS..!!! Tell your mom she excels at taking photos.

2011-10-27 @ 18:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0