Lång promenad / Long walk


En helt underbar dag har vi haft matte och jag.
Klättra är roligt.

Mom and I had a wonderful day. Climbing is fun


Vi gick förbi ställen där jag varit förut men det
ser ju lite annorlunda ut i höst färger.

We passed by places where I have been befor
but it looks a bit different in autumncolors.



Hallå! Vi brukar ju svänga vänster Där borta.

Hey! We usually turn left overthere


Det visade sig att det var riktigt fint här också.

It turned out it was really beautiful here as well.


Solen lyste upp sjön

The sun lit up the lake.


Jag insåg till slut varför matte hade väska med sig.
Det visade sig att promenaden blev allt för lång
till o med för mig. Cirka 2 timmar.
Så jag fick åka i väskan och vila upp mig
en bit av vägen

I finally realized why mom brought a bag.
It turned out that this walk was way to long
even for me. About 2 hours.
So I had the luxury of traveling in the
bag for a while.


Och vi var båda glada när vi kom till skylten som
talade om att vi snart var hemma igen.

Both of us were happy to see the sign that
showed that we soon were back home.

Vi hade det både roligt och mysigt.
Hoppas ni har haft det också

We had a great time.
We hope you had a great day aswell.


Kommentarer
Postat av: Edith

Vilken härlig höstpromenad. Vi har det också varmt och skönt. Visst är det härligt. Vad lyxigt du har det med en egen väska att åka i. Det vill jag också ha ... men matte skulle adrig orka. Det är helt klart. Colliekramar

2011-10-29 @ 19:32:36
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Postat av: demianogubbe

Jag vet att matten älskar höstfärger och det gör jag ochså. Önskar er en fina, fina häxahelgen..!

2011-10-29 @ 21:03:36
Postat av: Emma

Vilken härlig runda! och schysst att få snålskjuts sådär ;-)

2011-10-29 @ 21:19:07
URL: http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com
Postat av: Patricia o grabbarna boys!!

Ja, er promenad verkar ha varit helt underbar!!

Faktiskt så har vi också haft fint väder här idag, och Abbe har badat....så klart!!

Vov från grabbarna boys!!

2011-10-29 @ 22:51:27
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com
Postat av: Kasper

En sån mysig prommis! Lång också, såna gillar jag! Fast någon väska har jag aldrig i hela mitt liv fått åka i! Undrar hur det skulle kännas...

2011-10-29 @ 23:55:27
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Rosie

Nice with the sun on the lake. Fun to view the Flen sign :) Thanks for posting!

2011-10-30 @ 23:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0