Lite skoj iaf / A little fun atleast


Även som hund kan man roa sig med internet.
Spännande med andra jyckar på Youtube
Even as a dog you can find internet amusing.
Its exciting with all the dogs on Youtube. 

Matte försvann en stund idag.. Gick ut UTAN mig.
Det visade sig att hon hade klippt håret när hon kom hem.
Hon hade hotat med att klippa sig kort men tack o lov
slog hon det ur hågen.
Mom disappeard for a while today. She went WITHOUT me.
When she got home I did see she had cut her hair.
She had threatened to cut her hair really short.
Thank GOD the hairdresser talked her out if it.


Visst håller ni med att hon ska ha håret kvar.
Dont you agree, that she shall have her hair long.

Annars har det inte hänt så mkt idag.
Dom har bankat mkt nere på NETTO bygget.
Matte säger att det är bra övning för mig som är skotträdd.
Jag gick faktist UTAN att hoppa högt idag.

Besides from that nothing much has happend today.
There was a lot of pounding at the place where they are
building the new  NETTO.
Mom said it was good training for me as Im scared of
fireworks and other exploding stuff...
I actually walked by the sight without jumping today.


Kommentarer
Postat av: Rosie

Gizmo, tell Mom her hair cut looks really nice but she would also look good with short hair. :) Hope you are resting bye for now x

2011-10-20 @ 00:28:40
Postat av: Cruellas sida

Din matte är nog snygg i vilket som. Långt eller kort. Men inte på långa vägar lika snygg som du.

2011-10-20 @ 02:53:30
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Kasper

Skulle nog behöva ett Netto-bygge här hos mig i skogen, om det kan hjälpa till att få bort skotträddhet! Jag tycker skott är urläskiga!!

Jag för min del bryr mig inte så mycket om mattars hårlängd, huvudsaken är ju att dom är MATTAR! ;)

2011-10-20 @ 10:54:42
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: demiano

Gizmo, min grabbe..! Jag blir glad att vi är enig om mattes hårlängd..:o) Brava..!!

2011-10-20 @ 14:35:38
Postat av: matte

Nä klipp dig inte kort! Långt hår är fint!

Kul du börjat skriva på engelska med, ibland funderar jag på att göra det jag också.. om inte annat så ger det bra träning på engelskan.

2011-10-20 @ 14:48:26
URL: http://femtinio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0