Gizmo sings: -I kissed a horse and I liked it...!


Jag är inte rädd för hästar.. Jag älskar dom..
Var bra tvungen att pussa den här ponnyn.
Ville ta med den hem men det ville inte matte

Im not scared of horses. I love them.
I just HAD to kiss this cute pony.
 I wanted to bring it home but mom wouldnt
allow it..



Jag gillar att klättra också.

I also like climbing...


Jag trodde att jag rest tillbaka i tiden
Jag var lite rädd att jag skulle bli skjuten
av en pil när jag sprang över fältet

I thought I had traveld back in time..
I was a bit scared that I would be shot by an arrow
while running over the field


Sen tog jag en titt på slottet...
Det såg inte ut som ett slott tycker jag.
Om det hade varit det så borde det ju ha funnits en prinsessa
där eller hur?

Then I took a peak on the castle...
Doesnt look like a castle to me. If it was, shouldnt there
have been a princess there?


Här är en bättre bild, men det ser ändå inte ut som ett slott
men det heter iaf  Yxtaholms slott.

Here is a better photo but it still doesnt look like a castle.
But its calld Yxtaholms Castle, anyway.


Om det hade funnits ngn princessa här...
Då skulle hon ha kysst sin prins (mig) på den här
romantiska lilla bron.

If there would have been a princess here... Then she should
have been kissing her prince (me) on this romantic bridge.


På hemvägen blev jag så glad att jag studsade upp o ner.
Jag såg ekorrar.. Jag fullkomligt ÄLSKAR ekorrar.
Jag blev jätte ledsen när dom som bodde i min trädgård
blev överkörda av bilar.. Jag sökte med nos och ögon efter
dom jätte länge.
Nu är jag lycklig för nu vet jag att det finns fler i skogen

On the way home I got so happy that I jumped up and down.
I saw squirrels.. I absolutly LOVE squirrels.
I got so sad when the once who lived in my garden were
run over by cars. I looked for them many weeks after they
were gone.
But now Im happy, I know there are more squirrels in the woods.


Kommentarer
Postat av: Micke

Fin bild på bron där...mys!! :))



ha de bäst!!

2011-09-10 @ 17:32:32
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ludde

Va? kan man pussa hästar? Jag trodde dom var för stora för det, men när DU vågar så ska jag kanske försöka också. I brist på prinsessor alltså... Kramis!

2011-09-10 @ 20:23:43
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Lennart

Jag gillar bilden på ekorren. Den får mig att tänka på min släkting Larry i Minneapolis. När han tittade ut genom något fönster till trädgården och såg en ekorre hoppa upp till korgen med fågelmat muttrade han alltid "Damn squirrel!"

2011-09-10 @ 20:26:27
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Kasper

Gizmo - varför inte leka att matte är en prinsessa när ni träffar på en romantisk bro vid ett slott? Borde hon klara, tycker jag!

För övrigt - när du nu är så förtjust i hästar, då BORDE du ha fått ta den där ponnyn med hem, tycker jag.

2011-09-10 @ 22:52:23
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Edith

Vilken fin promenix du varit på. Det där slottet ser väldigt tjusigt ut. Du är hur modig som helst som vågar dig på att pussa en häst. Jag brukar hålla mig lite på avstånd när jag möter hästar. Visst är jag en fegis. Colliekramar

2011-09-11 @ 07:51:52
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt :)

ponnyn ser ut som sonens lilla shettis- pelle eller ceno som han hette..väldans likt faktiskt ;)

2011-09-12 @ 07:19:39
Postat av: Rosie

Kissing a horse and going to the castle! What a day thanks for taking me on your journey!

2011-09-13 @ 01:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0