Hoppas... I hope



Jag och matte hoppas på fint väder imorgon så vi kan
packa den röda ryggsäcken igen.
Det var ju ett tag sen eftersom matte varit sjukk

Mom and I hope for good weather to morrow so
that we can pack the red backpack again.
Its been a while now as mom have been sick.

Matte brukar skratta lite åt mig när ryggsäcken kommer fram
för jag dansar som en tok då.
Mom laughs at me when she brings the backpack
becasue I dance like crazy on my  back legs when I see it.

Nåja vi får vänta o se vad som händer.
Nu är det dags för natta rundan och sen krypa under
mattes goa duntäcke och sova.

Well well, we will just wait and see what happends.
Now its time for my nightwalk and then
I will sneak under moms duvet.


Jag ligger väl här så länge tills hon klätt på sig ytterkläderna
Ha det bra allihop

Well I lay here and wait until she gets her outerware.
Have a good time everyone..


Kommentarer
Postat av: demianogubbe

Säga bara, måste du ladda själv riggsäken..?

Lycka till och ta foton...!

2011-09-25 @ 01:21:57
Postat av: Micke

Aldrig fel att komma ut lite...ha de bäst :)

2011-09-25 @ 08:12:59
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken läcker ryggsäck ... förstår att du blir glad när den kommer fram. Hur kan din matte vara så duktig på engelska? Colliekramar

2011-09-25 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0