Inte roligt... Not fun...

NU är vi trötta både matte och jag på att hon inte blir frisk.

Now we are both tired of mom being sick.

Men hon tog ut mig på en promenad nyss och lyckades
ta några höstiga bilder.
Blir inte så avancerat just nu men det får duga.

But she is a good mom and took me out for a walk anyway.
She also took just a few autumn photos.

Hoppas alla andra mår bra och kan njuta av höstsolen idag.
I hope the rest of you are feeling well and are enjoying the
lovely colors outside.










NU, sitter jag och väntar på att lillmatte ska komma.
Kanske man kan övertala henne att ta en extra promenad med mig.

Now I sit here and wait for moms daugher to come home.
Maybe I can talk her into taking a walk with me.


Kommentarer
Postat av: Kasper

Hoppas du fick din extra promenad med lillmatte.



Mattar är visst lite allmänt klena just nu, tycks det som. Min lite grann också.

Men höstens färger är på väg, och vackra är dom!

2011-09-23 @ 00:25:46
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Rosie

lovely photos, tell your mom to get better soon! Cute photo of you looking out the window,Gizmo!

2011-09-23 @ 00:51:26
Postat av: demianogubbe

La malinconia e le colori dell'autunno. Bell lavoro..!

2011-09-23 @ 01:36:02
Postat av: Ludde

Stackars matten, men hon fick i alla fall till riktigt fina höstfoton. Pussa på henne så hon piggar på sig... Kramis!

2011-09-23 @ 10:43:04
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0