Promenad i parken / Walk in the park



Idag har det inte hänt så mycket här.
Nothing much has happend here today.

Matte har hållit på med en massa trista människosaker.
Städa t.ex.  Ska det vara nödvändigt?
Tänk så mkt annat kul man kan ha.. Dessutom rastade
hon den förhatlige snabeldraken som jag avskyr.

Mom was busy with a lot of things that had to
be done.. Like Cleaning, IS that so important?
Just imagen how much fun we could have had
all that time.
She also used the vaccumcleaner that I hate.

Vi tog iaf en lite längre promenad.
Som ni ser på bilden fick jag vila en liten stund
i parken. Självklart vill jag upp på bänken för
att få lite bättre koll på läget.

We took a longer work.
Ofcourse I wanted to sit on the bench where I
have a better view.

Att matte nästan alltid har kameran med sig är lite kul.
Några kommentarer fick hon i förra inlägget där
hon deltog i FotoTriss. Det är ju jätte kul eftersom
jag låter henne använda MIN blogg.

Its fun that mom almost always brings her camera
when we are out.
She got some comments in the previous post.
Thats fun because I let her use my blog for it.

Jag hoppas att ni har det bra allihop.
Nu ska jag mysa med matte i soffan.
Jag ska nog försöka få en liten slick av hennes te.
Ha en underbar kväll mina vänner.

I hope all of you are having a nice evening.
Now I will have a cozy moment in the sofa with mom.
I will probably try to steal a drop or two of her tea.
Have  a wonderful evening my friends.


Kommentarer
Postat av: Linda och Bertil

Hej!

Skönt med promenad! Ni verkar ha fint väder!

Kulig bild!

Kram

2011-09-27 @ 19:34:15
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/
Postat av: Malte

Du ser ut som en kung där du sitter på bänken:-)

Jag hatar oxå den där snabeldraken!! Fattar inte hur matte kan tycka den är rolig?? Den bara dånar så hemskt!!

2011-09-27 @ 19:58:54
URL: http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com
Postat av: Ludde

Visst är det skönt med ordentliga sittplatser när man är ute på promenad. Jag är glad att jag slipper snabeldrakar hemma. Våran har dom låst in i källaren, så det är bara snabeln som dom drar omkring på. Den väser bara lite grand och verkar inte särskilt farlig. Fast jag håller koll på den för säkerhets skull... Kramis!

2011-09-27 @ 22:28:26
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Kasper

Såna där trista grejer som kräver snabeldraksmedverkan MÅSTE min matte också ägna sig åt, säger hon. I morgon. Totalt onödigt, om hon frågar mig.

Men du Gizmo, annars är det ju härliga dagar nu. Sån här höst kunde vi gott ha ända till jul, tycker jag! (Fast då drunknade vi väl i trattkantareller...)

Du är så himla söt, tur att du inte hör hur min larviga matte låter när hon tittar på dej...

2011-09-27 @ 23:51:45
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Edith

Jag håller med ... fy farao för när matten ska städa. Min matte säger att hon måste städa jättemycket med en pälshund som mig i huset + Hildas flygiga päls. Jag måste säga att hon överdriver verkligen. Colliekramar

2011-09-28 @ 07:58:56
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Postat av: elina

Sv, självklart ;) hehe, nu har matte inte gjort min lista på länge! men hon gör den ikväll, thiih.

2011-09-28 @ 12:56:50
URL: http://enpapillonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0