Vilken fin måndag.. What a beautiful monday


Höstfärger är vackert

Autumn colors are so beautiful.



Det finns fortfarande fina blommor också.
Senare idag tog matte med mig på en helt underbar promenad.

There are still pretty flowers to
Later today mom took me out for a long and wonderful walk







Visst är det mysigt med porlande vatten..
Isnt it nice with rippling water


Jag var tvungen att nosa riktigt noga..
I had to sniff everywhere


Vi vilade en liten stund här..
We rested for a while here..


Tiden rusade iväg och plötsligt gick solen ner.
Time really did fly and suddenly the sun went down


När vi kom tillbaka till civilisationen hade redan gatlycktorna tänts.
Gissa om jag somnade gott i soffan efter en skål vatten och mat.
En riktigt lyckad kväll i min smak

When we got back to civilisation the streetlights were already lit.
Guess if I sleept like a log in the sofa after some water and food.
A really good evening in my taste.

Hoppas ni andra har haft det lika bra..
I hope the rest of you had a day as good as I did.


Kommentarer
Postat av: Kasper

Åh, en sån fin promenad! Men hur kunde du låta bli at hoppa ner i det där vattnet - verkar ju perfekt att springa i!

Du FICK förstås inte...

Ovanligt snygg gatlykta förresten, säger matte. :)

2011-09-13 @ 00:27:08
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hördu min gosse. Gillar du att äta svampar eller hur..?

2011-09-13 @ 00:35:35
Postat av: Gizmo

Nej jag äter inte svamparna jag kissar på dom hahaha... Fast matte låter mig bara kissa på dom giftiga

2011-09-13 @ 00:49:33
Postat av: Rosie

Nature nothing more peaceful ... nice photos!

2011-09-13 @ 01:34:42
Postat av: Emma och Malte

Vilken fin promenad ni har gått! Ni verkar ha haft ganska hyffsat väder också! Jag och matte var ute och gick igår (i ösregn!! som vanligt) och jag var minst sagt blöt när jag kom hem :-)

Mycket fina bilder på det porlande vattnet! Man blir ju hur törstig som helst!!

2011-09-13 @ 11:51:22
URL: http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com
Postat av: Micke

Grymt fina bilder :)))



ha de gött!

2011-09-13 @ 20:40:35
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ludde

Mycket trevligare än min promenad idag. Jag har bara nött trottoarer... Kramis!

2011-09-13 @ 23:04:40
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0