Vädrat matten idag....

Ja idag har jag vädrat matten
Det kan behövas då hon idag blev 46år.
Därför tog jag ut henne på en skön promenad vid sjön.
Today I had to ventilate my mom.
It was needed as she today became 46 years.
So I took her on a nice walk by the lake.
Som vanligt lekte jag bergsget och skuttade runt
As usual I playd the part of mountaingoat, jumping up and around

Sjön låg helt stilla och det var så skönt med lite tid ute med matten.
The lake was so calm and it was nice with some outdoor time with mom

Solen började dra sig ner och vi vände åter mot hemmet.

The sun was going down and we turned back home.
Jag hoppas ni har haft det fint idag mina vänner.
I hope all of you, my friends, had a nice day today.

Kommentarer
Postat av: demianopukki

Bra gjort Gizmo..! Alltid dra din matte ute för en sväng. Och glöm aldrig kameran..!

2012-04-18 @ 22:46:03
Postat av: Kasper med fyra katter

Grattis till din matte! (Fast än är hon förstås - åtminstone nästan - bara barnet: :D

Min matte hälsar och berättar att hon för hundra år sedan eller nåt sånt skrev av ett recept på en kaka som din matte gjorde ibland. En med bl.a. vaniljkesella och saffran i. Hon "snubblade" över receptet i går (förrgår, eftersom datumgränsen och jag aldrig kommer överens).

Kakan blev jättegod!!! :)

2012-04-19 @ 00:17:58
URL: http://kasperian2.blogspot.se/
Postat av: Rasmus&Matte

Grattis till matte i efterkott och härliga bilder på dig som vanligt :) Men nån bergsget, ser jag då inte, vart då???



Puss på söta nosen där och grattis kramiz till lilla matte :D

2012-04-19 @ 19:54:44
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: aunt rosie

I hope you treated mom like a princess on her birthday, Gizmo :) I am sure you did!! Nice photos!

2012-04-19 @ 21:05:14
Postat av: Ludde

Grattis till både matten och svängen! Det såg skönt ut! Kramis!

2012-04-19 @ 22:55:16
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: smulan

Grattis i efterskott! Hoppas matte fick en fin dag:)



Önskar Smulan,Syster o matte

2012-04-20 @ 09:16:07
URL: http://smulansvarld.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny o Brio

GRATTIS i efterskott. Vad kan hon få för bättre present än dagliga promenader med lilla söta du?!!!

2012-04-24 @ 20:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0