Liiiiite pömsig bara.



Nu är det dags att sova.
Jag har varit ute i kylan och lekt och träffat kompisar.
Då är det tillåtet att somna med tungan hängande utanför och ögonen 
knappt slutna. 
Vintern är helt ok om man bara har lite kläder på sig och inte står stilla.

Nu ser jag fram emot julen då mattes bror och hans flickvän kommer på
besök.. Gäster är bra. Dom brukar *råka* tappa godsaker osv. 
Jag vet dock inte om det funkar med dessa två..
Jag berättar sen när julaftonen är slut.

Matte har köpt julklapp till mig.
Jag är jättenyfiken.
Jag VET var hon köpt det men där finns
så mkt roligt, fint och mysigt.

Hoppas ni har det bra i vinter vädret.
Natti Natti från mig o matte

Kommentarer
Postat av: Felix

Visst är det kuligt med främmande peciellt när de är kvar och käkar, för då kan det faktiskt trilla ned nåt. Mattens bästa kusin, där trillar det alltid ned något till mig om inte annat så öppnar hon kyleskåpet och frågar va jag vill ha, hihi.

Du ser bra fräsig ut när du sover med tungan ute, hihi.

Russelpussar.

2012-12-10 @ 14:43:43
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Ludde

Man blir trött av att vara ute och rumla om med kompisarna. Nu är det bara att se fram mot mycket som tappas från julbordet! Trillar det inte ned något kanske du kan ta dig upp och hämta... Kramis!

2012-12-10 @ 14:51:55
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.se/
Postat av: Cruellas sida

Du är helt fantastiskt underbar !
Hoppas du får en härlig jul om vi inte hörs före!
Kramar till matten också!

2012-12-13 @ 02:14:44
URL: http://crllaue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0