Promenad på sista dagen 2011


Det var lite kyligt men fint också.
It was a bit cold but nice anyway


Husse ser lite hemlig ut men det var riktigt kallt om öronen sa han.
Han har ju inte päls på öronen så som jag har det.
Tack o lov, säger matte...*fniss*
You can hardly see dads face but he said it was
cold for his ears.
Mom says she is happy that he doesnt have hairy ears
like me

På kvällen var det många tvåbeningar som gick ut för att titta
på något hemskt som kallas fyrverkerier.
Jag bestämde mig för att stanna inne för lite läskigt är det allt.
Men jag var faktiskt inte alls så rädd som förra året.
In the late night the people went out to look
at something scary calld FIREWORKS.
I decided to stay inside as I find it a little scary.
But to tell the truth I wasnt as scared as I was last year.

Idag 1 januari passar jag på att vila så mkt jag kan efter många
sena kvällar . Det är riktigt skönt må ni tro.
Today January 1st I try to rest as much as possible.
It has been many late nights for a while now.
So just take it easy and sleep a lot is soo nice.

Husses katt Sune har också slappat idag.
Sune, dads cat, also decided for a lazy day.

Hoppas ni har det bra allihop.
Mattes dator är väääldigt seg så jag vet inte om vi hinner runt
till er alla ikväll. Annars blir det nog i morgon.
I hope all of you had a wonderful newyears eve.
Moms computer is very slow today so if this shows
a little late you know why.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Fyrverkerier gillas här inte heller, inte så att man är rädd, men dom låter så högt och det känns obehagligt för små öron. Men vad tyckte du om dom söta lyktorna som tyst lyste upp natthimmelen? Dom va bäst tyckte vi jag o matte här.



Söta bilder från en härlig skogspromenad och du ser lite frusen ut. Här kom det lite snö igår som sorligt nog snabbt böts ut till tråligt regn och sen dess har det regnet fortstatt tills i dag, burr.



God fortsättning och var rädd om er. Tasskramizar

2012-01-02 @ 10:05:28
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: Christina

Vilken härlig promenad du verkade ha! Hoppas du hade en fin nyråsafton :)

2012-01-02 @ 15:14:58
URL: http://christinarooth.blogg.se/
Postat av: mimmione

söt kattkompis väldigt lik vår katt, skönt att det gick bra med fyrverkerierna finns ju hundar som är riktigt livrädda

2012-01-02 @ 17:20:02
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: Hillman

Ja, slappa efter nyårsafton är ett måste, jag sov nästan hela dagen igår. Matten retades och fråga om jag varit ute och festat, efter som jag var så trötter. Va sjutton trodde hon, hon var ju uppe till 2 och störa sig, klart som korvspa att jag blev sleten.



Taxpussar.

2012-01-02 @ 19:08:14
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Elin

Vilken söt hund du har :)

2012-01-10 @ 07:02:10
URL: http://minliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0