Mörkret faller tidigare och tidigare

Jag fick en ny reflex-väst av matte.
Nja, ny och ny... hmmm
Jag tror bestämt att hon fixade till den av en annan väst
som var för stor.
Struntsamma, den passar mig nu och sitter som en smäck.
På kvällspromenaden idag riktigt lyste det om mig iaf.

Jag vet inte hur det är med er, men med mig fugerar det så här,
HAR jag varit ute länge och även blivit blöt så får jag tokfnatt
som matte kallar det.
Dvs jag springer runt runt runt i huset minst 7 rundor.

Hon skulle fotografera tokfnattet.
Jag säger bara HA HA HA.... försök bara
JAPP, så här går det med tokfnatt och mobilkamera.
Snabb som blixten.

Hoppas ni har det bra i hösten allaihop..

Kommentarer
Postat av: Grabbarna boys

Hi,hi....du är ju bara för rolig Gizmo.....men reflekvästen är ju superfin när du väl är still!!
Vov från grabbarna boys!

2012-10-01 @ 21:11:53
URL: http://www.grabbarnaboys.blogspot.se
Postat av: aunt rosie

Wow, Gizmo you run so fast, you are a blur! haha Cute vest to keep you safe!!!

2012-10-01 @ 23:53:22
Postat av: Kasper med fyra katter

Till och med SNABBARE än blixten, tror jag! Förresten lyser du ju som en sån också... :D
Du klär faktiskt i den där västen! Ser jättetuff ut!

2012-10-02 @ 00:29:11
URL: http://kasperian2.blogspot.se/
Postat av: Ludde

Jättefin väst! Den sitter ju som en smäck! Och vilken fart! Snacka om blixtsnabb... Kramis!

2012-10-02 @ 23:09:14
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0