Förevigad.

Min matte, hon gjorde en tatuering igår.

Tidigare hade hon gjort en familje tatuering där alla i familjen
fanns med, med sina stjärntecken.. Den blev gjord i en slags hjärtform.
På den tiden fanns jag inte hos matte.
Jag fanns inte alls om man ska vara noga..

Därför passade hon på att lägga till mitt tassavtryck när hon
ändå skulle göra en stor tatuering.



Visst ser det lite ut som kronan på verket med min tass?!

OJ, nu kom jag på att jag ljög lite.
Matte gjorde inte EN tatuering hon gjorde TVÅ.
Men den stora får hon nog lov att lägga in på sin egen sida.

Ha en fin helg allihop, det ska jag ha.




 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vilken heder för dig att bli fast för livet. Min sambos dotter har kattassar på sin ankel. Det är fint med tassar. Jag vill men vågar inte tatuera mig. Jag tycker det är jätteläckert.
Ha det så fint ikväll
kram

2012-09-08 @ 20:12:41
URL: http://tankelek.blogg.se
Postat av: Ludde

Vilket tassavtryck! Undrar hur matte skulle se ut med mina stora tassar... Kramis!

2012-09-08 @ 22:45:02
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.se/
Postat av: aunt rosie

Very appropriate tatoo! Nice!

2012-09-10 @ 01:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0