Snabb visit


Mattens förkylning fick ett rejält bakslag, så
datortid
har ju bara varit att glömma.
Nu verkar det dock som att hon är på bättringsvägen.
Sakta men säkert.

Katterna, i all ära, går att leka med men det är inte lika kul
och mysigt som att hitta på saker med matte.
Nåja, nu hoppas jag trots allt att alla ska vara HELT friska inom kort.

Något man kan sysselsätta sig med när mattar och hussar
är krassliga är *tiggeri*
Dom  är liksom lite mer medgörliga när temperaturen stiger.



Ha det fint allihop



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Bra ide Gizmo. Kan kanske användas av människor också. Nästa gång sambon är dunder förkyld och ligger till sängs ska jag passa på att tigga lite. Det kanske funkar. Värt att prova.
Kram på er

2012-09-03 @ 11:32:45
URL: http://tankelek.blogg.se
Postat av: Rasmus

Du ska se att matte snart är på G igen och ibland är det bara bra att ha tråkigt för då uppskattar man det roliga mer, där fick jag allt till det, vov

Underbart läckert kort på dig och så söt liten tunga du har, hi.

Hälsa matte och tasskramizar till er här ifrån oss alla.

2012-09-03 @ 12:09:11
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: Felix

Det där har jag oxå upptäckt, när matten hostar som bäst så kan man få lite extra gottigt. För matten hostar så hon har svårt att skriva på knappebordet, förkylningen verkar inte vilja ge sig. Fast hon säger att hon är bättre nu än på länge, bara hostattackerna ville ge med sig så.

Igår fick jag smaka nåt alldeles fantasiskt, lyxvaniljsås smakade som smält gräddvaniljglass, mumsigt värre. Fast i mitt tycke allt för lite bara en liten klick, hihi.

Russelpussar.

2012-09-03 @ 12:53:11
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Ludde

Hoppas att matten kan ut och göra roliga saker med dig snart... Kramis!

2012-09-03 @ 22:44:36
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.se/
Postat av: Hector

Men vadå, dte är väl ändå rätt mysigt att umgås med matte även när hon är förkyld, även fast hon snörvlar och har sig. Det där med tigga, nja det funkar inte så bra här. De gånger matte varit dålig orkar hon knappt upp för att hämta mitt godis. Däremot gos och mys det delar hon alltid med sig av, och nu har det blivit extra mycket av den varan, inte för att min matte är förkyld, hon är bara så sällskapssjuk så det är inte klokt.

2012-09-05 @ 01:25:36
URL: http://rocketbuz.blogspot.com
Postat av: aunt rosie

What a cute face you have Gizmo!!!

2012-09-05 @ 01:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0