En gång till / One more time



Några av er har redan sett det här fotot men jag ville visa det
en gång till för mina nya vänner som hittat till min sida.

Some of you have already seen this photo, but I wanted to show
it one more time for my new friends who finds there way
to my page.

Jag får ofta frågan vad jag är för ras...
Nu är jag ju en blandning så jag har inte haft ngn ras.
Men nu har jag kommit på en.
Från och med idag är jag en *Chippilon* 
(chihuahua/papillon blandning)

I often get the question what kind of breed I am...
As Im a mix I dont have a real breed to lean on..
But now I came up with something.
From today Im a  *Chippilon*  (chihuahua/papillon mix)

Hoppas ni har en fin lördagskväll..
Nu ska matte husse och jag ha lördagsmys i soffan.
Kanske se en film, bara det inte blir Lassie för den
är så sorglig. Men känner jag matte o husser rätt
så blir det ngt mkt mer spännande

I hope you are having a great saturday evening.
Now we will have a cozy time in the sofa, me
my people and cats.. We might look at a movie.
I just hope its not Lassie, thats to sad for me.
But if I know my people right it will be something
much more exciting.

Hejdå så länge
Bye for now...


Kommentarer
Postat av: Lennart

Det ser ju nästan ut som om det är två kusiner på bilden.

2011-08-06 @ 18:34:16
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: mimmione

kul bild, tyckte namnet var riktigt fyndigt

2011-08-06 @ 20:09:19
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: Kasper

Hej chippilonen (superbra namn, kanske du blir stamfader till en ny ras?) men du är rasande stilig som surikat också! :)

2011-08-06 @ 21:56:37
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Rosie

funny!

2011-08-07 @ 01:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0