People v/s Dogs



Hittade denna skylt ute på internet.
Found this sign on the internet

När man lyssnar på en del människor
så känns skylten väldigt rätt.
When I listen to some people this sign
just seem soo RIGHT.

Det finns folk därute i verkligheten som på
fullt allvar inte tror att hundar som jag behöver
särskilt mkt motion.
There are actually people out there in the real
world who honestly think small dogs
like me dont need so much excercise.

Dom tror inte vi orkar.
They dont think we have the strength.


Dom tror att en liten kille som jag ska vilja ligga
inne hela dagarna och prata med katterna.
Inget ont om dom men jag vill gärna ha mina långa
promenader och röra på mig mkt.
Jag har lagt på mkt muskelmassa sedan jag fick
komma hem till min matte.
När jag kom till matte hade jag inte mycket
muskler alls.

They dont think a little guy like me should
stay inside talking to the cats..
Nothing bad about them but I want my long walks
and run around a bit.
I have gaind so much muscels since I moved in with mom.
At that time I didnt have much muscels at all.

Önskar er en fin helg
Men jag tror jag hinner in någon mer gång
innan helgen är över.

I wish you a great weekend.
But I think I will have time to get back here
one or two befor the weekend ends.


****GIZMO****


Kommentarer
Postat av: Linda och Bertil

hej!

riktigt cool skylt, vi håller med ;)

fin blogg! första gången jag kikar in här och jag kommer definitivt återvända! kul läsning och fina bilder!



Mvh

Linda och nakenhunden Bertil :)

2011-08-13 @ 01:05:02
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Kasper

Precis, vi hundar är faktiskt i många stycken oändligt överlägsna dom tvåbenta.

Vi är ärliga! Till exempel. Och vi gör minsann inte skillnad på folk och folk! Eller "ras" och "ras"...

Hurra för oss!!!!!!

2011-08-13 @ 01:14:53
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Edith

Den skylten är faktiskt riktigt cool ... och säger en hel del. En sån vill matte också ha. Trevlig helg! Colliekramar

2011-08-13 @ 08:30:58
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Postat av: Anna

Den skylten ingår i samma serie som min jag köpte :)

2011-08-13 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0