Nya bilder från min dag.. New photos from my day.



Efter en långpromenad och bus med katterna så
är jag nu riktigt trött. Så mysigt att jag fått ta över
fällen som lillmatte hade när hon var bebis för lääänge sedan.
Där sover jag som allra bäst

After a long walk and playing with the cats Im now
really tired. Im so happy I got the wool pelt my moms
daughter had when she was a baby a loooong time ago.
Thats were I sleep best.

Här kommer några bilder från vår fina hembygdsgård.
Stugorna är från 1600-1800. Jag älskar att gå där.

Here comes some photos from our folk museum. Dont know
if thats the right word but I hope so.
The houses are from 1600-1800. I love to walk around there.









Naturligtvis var matte tvungen att ta kort på några blommor där också.

Ofcourse mom had to take a photo of some flowers there to.

Tack till alla nya och gamla vänner som tittar in hos mig.
Thanks to all new and old friends who finds the way here to my page.

Matte har fått magkatarr så vi får se hur mkt hon orkar gå
och fotografera imorgon. Men känner jag henne rätt så tar hon
sig ut med mig hur hon än mår..

Mom got gastric catarrh so we will have to se how much
she wants to walk and take photos tomorrow. But if I know
her as well as I think I do, she will take me and go out
anyway, no matter how she feels.

Sov gott  så är ni välkomna tillbaka igen när som helst.

Sleep well and you are welcome back anytime


Kommentarer
Postat av: Grabbarna boys!

Finfina bilder från din dag!

Hoppas magen på din matte är bättre snart.

Vov från grabbarna boys!

2011-08-08 @ 23:58:24
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com
Postat av: Rosie

Gizmo, the building with the grass top, were there goats on top of the roof? Take good care of your "mom" :) Sleep tight :)

2011-08-09 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0