Söndag igen, Sunday again...


Min katt Majja har varit ute mycket idag.
Hon har vaktat trädgården från andra katter.
Det verkar ha varit en jobbig sysselsättning.
Titta bara på stilen där hon somnade på fällen.

My cat Majja has been out a lot today.
She has guarded the garden from
other cats.
It seems to have been a hard work.
Just look at the way she fell asleep
on the wool pelt.

Jag är faktiskt trött jag också idag.
Jag har haft en lugn och skön dag.
Tuggat på ett grisöra och tittat
på tv med matte.

Im actually tired to.
I have had slow and nice day.
Chewed on a pigsear and watching
tv with mom..

Nu tror jag att jag också ska ta och sova.
Matte pratar om att kanske måla ngt.
Men man vet inte..
Det måste visst finnas något som heter
inspiration.
Hoppas hon hittar det.

Now I think I will go to sleep to.
Mom talkes about maybe painting
something.
But you never know.
There obviously has to be
something calld *inspiration*
around.
I hope she finds it.

TACK alla som tittar in.
Det gör mig så glad.

Thanks to all of you who drops
in here on my page.
It makes me sooo Happy


Kommentarer
Postat av: Asta

Sova det är skönt det. Jag coh mina kompisar busade massor igår så idag är vi allt lite trötta.

2011-08-15 @ 00:16:02
URL: http://astasdagbok.blogspot.com
Postat av: Kasper

Dom verkar ha VÄLDIGT jobbigt ute, dom där katterna. Mina gör precis likadant - när dom kommer in så bara SOVER dom! Orkar knappt busa alls, i synnerhet inte nu på sommaren.

(Matte hälsar och säger att visst är det lite skojsigt, att VÅRA bloggar är mycket populärare än vad deras är/var. :)

(Jag tycker också det är skojigt! Och framförallt naturligt!) ;)

2011-08-15 @ 01:08:07
URL: http://kasperian2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0