God fortsättning.


Ja nu har man firat, både julafton och idag.
 Idag var det julbord hos husses föräldrar.
Tyvärr var det en tjurig cockerspaniel gubbe där
som inte gillar mig.
Så jag fick vara hemma ett par timmar själv.
Men det var helt ok,
Jag har ju mina polare.

Now we have celebrated christmas both yesterday and today.
Today it was at dads parents house.
Unfortunatly there were a grumpy old cockerspaniel there
who doesnt like me..
So I had to stay at home for a few hours.
But it was ok as I have my friends here.



Min polare Sune var jätte trött idag.
My buddy Sune was very tired.


Men syrran var lika allert som vanligt.
But his sister was as alert as always.

Jag fick både smaskiga paket och mjuka paket.
Dom mjuka kom hela vägen ifrån USA.
I got both tasty and soft gifts.
The soft ones came all the way from USA.

Jag fick en jultröjja och en Regnjacka med huva.
Tur att matte har vänner som tänker på mig också.
Matte fick också julklappar därifrån som hon tyckte
jätte mkt om.  TACK Rosie.
I got a christmas sweater and a raincoat with a hood.
Im so greatful that moms friends thinks of me to.
Mom also got some gifts from USA that she
liked very very much.
THANKS ROSIE.

Imorgon hoppas vi på en lugn och skön dag
utan några som helst måsten.
Tomorrow we hope for a nice and calm day
with no *must*s


Kommentarer
Postat av: Rosie



You are most welcome! It is Merry Christmas evening in the U.S.A. Hope you are resting peacefully. Hugs

2011-12-26 @ 04:19:51
Postat av: Lennart

Men tänk så underligt det kan vara! Mina föräldrar hade inte bara en dobermann utan även en katt som såg ut som din polare Sune och hon hette Smulan. Sen några år tillbaka bor mamma ihop med en man som heter Sune och de har en katt. Men hon ser mer ut som en ko, mycket vit i pälsen och med svarta tecken.

2011-12-28 @ 20:10:22
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Hillman

Vicka häftiga polare du har, då är du ju aldrig själver även om tvåbeningarna inte är hemma, hihi. Go fortsättning på dig själv förresten.



Taxpussar.

2011-12-28 @ 20:54:54
URL: http://taxar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0