Förgiftning.

Matte och Husse är konstiga just nu.

Dom *förgiftades* visst för fem år eller ngt sådan.
Inte nog med det, dom gjorde det frivilligt
och nu ska dom ska FIRA det dessutom.

Jag förstår inte helt detta.
Om man nu ska förgifta sig tillsammans
är det inte lite överdrivet att klä sig fint först då?
Så här såg dom ut




Dessutom måste dom ju ha misslyckats,eller!?

Jag menar, dom är ju fortfarande HÄR.
Då kan inte giftet varit så starkt!

Men lite smarta var dom ändå.
OM giftet varit jätte starkt, ja då var det ju en
himla tur att dom förgiftade sig i kyrkan eller hur?
Skulle inte blitt så långt att bära dom om
dom hade lyckats.

Hur som helst så ska detta firas idag.
Fira är kul
Bara jag får ngt godis och blir kelad så
är jag nöjd.



Ps.. Jag är glad att dom överlevde förgiftelsen
annars hade jag ju inte bott med dom idag.
Att bo hos dom, ja det kan inte bli bättre.

Tjingeling.







Kommentarer
Postat av: Kasper

Hej Gizmo!

Våra mattar har allt mötts tidigare, men nu tycks även din inse att det är VI som är viktigast här på bloggen. :D

Finns gott om bloggande hundar där ute, och en del av dom känner jag! Mysigt!

Min matte är ju inte förgiftad numera, så för hennes del handlade det kanske om ett starkare gift (hrm, säger matte, är nog tvärtom eftersom det inte fungerade någon av gångerna... eller så var det det gjorde? ... men med det må det vara hur det vill...



Du är en jättemysig hund, det tycker både jag och matte, och vi gillar att läsa om dina öden och äventyr! Och självklart är du välkommen att läsa om mina! Men det fattar du väl alldeles själv. :)

2011-07-16 @ 16:15:00
URL: http://kasperian2.blogspot.com/
Postat av: matte

aah... men så fina ni var! Grattis så jättemycket!!!!

jag är också blogglat.. nåt alldeles hemskt, hoppas jag artar mig till hösten ;) men jag vet inte, få se. Snygg klänning! (nästan så jag blir sugen på att fria till min sambo ;))

Kram/Matte&Vovvas



2011-07-18 @ 02:01:17
URL: http://femtinio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0