En Gizmo promenad i bilder.


Här ligger jag och vilar efter en lång promenad.

Under promenaden försökte jag få ihop vad människor
menar med alla sina skyltar.
Det kan vara lätt förvirrande för en liten hund som jag.

Låt mig förklara.

Som hund måste man ju gå ut för att....
Ja ni vet... *kissa*  eller (P)inka som jag själv
brukar säga.


Då börjar vi med denna skylt...
Innebär det att man ska PINKA i 15 min?
Alltså, kom ihåg en sak här.....
Jag är en Papillon/Chihuahua korsning, inte har jag en blåsa
som räcker i 15 min.
Tror inte ens att en snubbe på krogen efter en massa öl
klarar det.


Den här då?!
Ännu en PINKA skylt.. Men den är ju rent äcklig.
Måste man alltså PINKA i soffan men sin kompis (2) eller i fåtöljen?



Här sen...
Här får man visst PINKA kors o tvärs åt alla håll.
Snacka om förvirrande.

NÅJA.. nog om dessa skyltar.
Under promenaden såg jag en massa vackert också.


Ur mitt perspektiv så där lite nedifrån såg blomlådan ut så här.
Lite tjusigt med solen i kanten.


Kommunen (FLEN) har varit dukig med att planter blomster iår.
Såg dock nu att det ser ut som om ngn norpat en blomma där.


Rabatterna är också fina.


Gick också förbi ån en sväng. Men det fanns inga
*anklingar* som jag kunde skrämma där.
Dom låter så roligt annars om dom får syn på mig.



Här är min bästa polare Sune.
Han är lite *sen* ( om ni förstår vad jag menar )
men otroligt kelig och busar med mig.



Nu är timmen sen och jag ska snart krypa ner
i sängen hos matte och sova.

Önskar Er som hittar in här en fin dag.
Har ni en sekund över så lämna gärna
en kommentar.


Kommentarer
Postat av: demian

Hej Gizmogubbe..! Jag gillar mycket och skrattar stort om hur du ser P-stolpen..! :o)

2011-07-12 @ 01:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0