Vem är jag kanske du undrar?!



Jag heter Gizmo och idag börjar mitt Blogg liv.

Jag har många intressen.
Allt från att leka med mina katter till att åka
iväg på Speedway.

Jag flyttade hem till min matte för att min förra ägare
inte kunde ha mig kvar. Matte och jag föll för varandra
vid fösta ögonkastet. Jag kastade mig upp i mattes
knä och bad henne ta med mig hem.
Det gjorde hon genast och nu har jag det kanon bra.

Vi är ute mkt och hittar på saker.
Ofta har matte kameran med sig så det kommer
garanterat bli en massa bilder här.

Matte gjorde ngt för mig obegripligt idag.
I sängen finns ngt som matte kallar *lakan*.
Dom rev hon BORT.. Sen stoppade hon in dom
i en snurrig maskin där dom blev dyblöta.

Men sen kommer det mest mysko....

Hon plockar ut dom blöta tygerna, hänger dom
på ett snöre ute och låter dom torka.
Sen LÄGGER HON DOM I SÄNGEN  IGEN!!!!

Till vilken nytta undrar jag...
Nåja, får erkänna att det luktar rätt gott.
Jag smiter nog in under tygerna igen till natten.
Då sover jag som bäst.

Tjingeling tills nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0