Jag HATAR regn.. / I HATE rain..


Det är sant. Jag verkligen hatar när det regnar ute.
Jag hatar det till o med mer än matte gör.
Its true. I really hate when its raining.
I even hate it more then mom does.

Tack o lov så har jag ju min regnoverall.
Jag börjar faktiskt tycka att den är helt ok eftersom
jag slipper bli blöt, kall och smutsig.
Thank God, for my raincoat.
Im really starting to like it as I dont have to get wet
cold and dirty


Vi gick förbi platsen där dom bygger nya butiken NETTO.
Det går fort framåt nu.. Det kan behövas eftersom dom sagt
att den ska öppnas den 15 ded.
We passed the place where they are building a new store to.
Its really progressing. Thats good as they said it would open
on dec 15th


Mörkret faller fort nu.
Visst är det läckert med reflexerna på min regnoverall?
Jag syns riktigt bra.
Its getting dark earlier now.
Aint it cool with with the reflections on the coat.
I really show in the dark now.


Men dom där tvåbeningarna är riktigt dumma ibland tycker jag.
Tror dom inte att det syns att dom skräpar ner. Matte och jag
blir så irriterande
The two legged are really bad sometimes if you ask me.
Dont they belive it SHOWS when they litter.
Mom and I get so so irritated.


Innan vi gick hem tog vi en titta på fontänen som är så
fint upplyst på kvällen.
Befor we turned back home we went and looked at the
fountain. Its so nice when its lit in the evening

Hoppas ni har det bra..
Nu ska jag bara mysa med matte i soffan
resten av kvällen.
I hope all of you are doing well.
Now mom and I will cuddle in the sofa for the rest
of the evening



Kommentarer
Postat av: Emma och Malte

Vilket snyggt regnställ du har! Ett sådant hade jag med behövt, nu e jag precis dyngsur efter att ha varit ute med matte :-(

Kan de inte bli sommar igen?! :-)

2011-10-18 @ 19:56:58
URL: http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com
Postat av: mimmione

snygga regnkläder, hoppas matte har bra regnkläder hon med..

2011-10-18 @ 20:05:02
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: Cruellas sida

Hej älskade Gizmo. Kom hit och mys med mig framför brasan istället. Vad mysigt vi skulle ha! Puussar på din söta nos!

2011-10-18 @ 20:58:31
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Kasper

Min tjocka päls blir JÄTTEBLÖT - men det blir den ju när jag badar också, förstås. Fast idag behövde jag inte nån sjö...

Snygg regnoverall du har! Och så bra att du lyser i mörkret. :)

2011-10-18 @ 21:46:07
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Grabbarna boys!

Jättefint regntäcke med jättfina reflexer på en jättefin pojke!!

Verkar som en jättehärlig promenad också.

Vov från grabbarna boys!

2011-10-18 @ 21:53:01
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com
Postat av: demiano

Stackars dig lille...men din trenchcoat är jättekul..!

2011-10-19 @ 00:26:53
Postat av: Rosie

Gizmo it is so nice your rain coat has reflections on it to keep you safe. You are so cute wearing it! Love the fountain photo. I want to see it with you someday in person :) Hugs

2011-10-19 @ 04:56:52
Postat av: Ludde

Vilken tjusig overall du har! Den kan väl klara värsta regnstormen... Kramis!

2011-10-19 @ 22:57:15
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0