Vacker kväll.... Beautiful evening


Jag och matte tog en lång kvällspromenad idag.
Det var så fantastiskt fint nere vid sjön när solen
gick ner. 

Mom and I took a long walk today
It was so beautiful with the sun going down at the lake.


Lugnt och stilla är det dessutom vid den här
tiden på året.
Inte en människa där som ville köra bort mig.

Its so wonderful and peaceful by the lake, this time of year.
And no one is there to say that Im not allowed to be there


Jag och matte satt och bara njöt och kopplade av.
Lugnet är så skönt. Det kändes nästan som att vi mediterade
bägge två, nere vid vattnet.

We just sat and kind off meditated and enjoyd the view.
It was so nice in everyway


Eftersom det blev en lång promenad fick jag lite godis
också. Det känns ju aldrig fel.

As it got to be a long walk I got a little candy to...
That is never wrong if you ask me.


Tur jag fick på mig reflex västen. Matte hade insett att det skulle
hinna bli mörkt innan vi var hemma igen.

Luckily mom had my reflective vest. I guess she knew it would be
a long walk and that it would get dark befor we got back home.


Nu passar jag på att sova en stund innan sista Nattrundan.
Den kommer för övrigt inte bli så lång för det är redan
ett par minus grader.
 Tack för alla fina komentarer jag får.. Det gör oss så glada.
Både matte o jag.

Right now I will take a nap befor the last, not so long, night walk.
As its really cold now with a few degrees below zero I will make
sure to do what I have to do in a hurry...
Thanks for all the nice comments they make
both of us so happy

Ha det bra allihop och var rädda om varandra.
Take care of eachother and have a great evening everyone


Kommentarer
Postat av: demiano

Harlig bilder av det ljuva livet..! Tack...

Ha de så jattebra sjalv...!

2011-10-15 @ 02:00:27
Postat av: Rosie

Thank you so much for taking me to the lake again. It is my wish to see it in person with you but for now it was awesome to see the sunset via your blogg/photo! Hope you are sleeping restful. Goodnight from America (which doesn't seem too far away does it when we can communicate like this) :)

2011-10-15 @ 04:45:00
Postat av: Ludde

Klart att du får en massa kommentarer. Du är ju så fin på bilderna och matten tar så fina bilder... Kramis!

2011-10-15 @ 11:14:18
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Kasper

Så underbart fina du och sjön är tillsammans! Ja, var för sig också, MINSANN.

Jag och matte njuter av bilderna. En så duktig matte du har!

2011-10-15 @ 15:00:31
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Veiken

Hösten ger så otroligt fina solnedgångar. Den översta bilden är så vacker att jag har tittat på den flera gånger. Sköt nu om dig och matte, så hörs vi :)

2011-10-15 @ 17:45:58
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: Cruellas sida

Hello DARLING! Jag har kommit på hur vi ska kunna blogga mer! Kika in hos mig och säg vad du tycker om mitt förslag!

Puss på snyggaste!

2011-10-15 @ 20:29:58
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: demiano

Tack för Tallholmen bild ;o). Fortsätta snälla..!

2011-10-15 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0