Solen går ner / Sun goes down


De sista solstrålarna lyser upp vattentornet som jag och
matte går förbi ganska ofta.

The last sunbeams light up the water tower that I and
mom often passes by.


Tallarnas stammar lyser fint i solnedgången.

The pinetrees shines in the downgoing sun



Själv njuter jag så mycket det bara går så länge värmen
finns kvar.  Ser ni att mitt huvud nästan är kamoflage färgat
bland lönnlöven

I myself enjoy the warm weather as much as I possibly can
for as long as it lasts.   Can you see how my head is almost
camouflaged colored among the mapleleafs.

Ha en riktigt fin fredag mina vänner
Have a great friday my friends



Kommentarer
Postat av: Ludde

Oj, det är ju nästan så du ser huvudlös ut! Trevlig helg!

2011-09-30 @ 22:44:34
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Kasper

Ja minsann, huvudet ju nästan försvinner! Men du ser ut att ha det skönt där i kvällssolen.

Ha en fortsatt skön helg, både du och dina katter och dina tvåbeningar! :)

2011-09-30 @ 23:31:35
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: demianogubbe

Ciao bravo e piccolo amico a quattro zampe..Buon weekend a tutti voi..!

2011-10-01 @ 14:47:41
Postat av: Linda och Bertil

vilket vackert kort när han ligger i löven!

2011-10-01 @ 20:50:34
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/
Postat av: Rosie

I really like the sunlight myself and Gizmo is so cute on the autumn leaves :)

2011-10-02 @ 06:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0