Ute väder....

En härlig dag.
Vad som fanns i träden som jag jag nosat upp
kanske ni kan gissa.
A lovely day
What I smelld from the trees, I guess you can guess.
Precis. Ekorrar.
Av ngn anledning är jag löjligt förtjust i ekorrar
och nosar upp dom vart vi än går..
Right, squirrels.
For some reason Im so excited about squirrels.
I can sniff then from far away, where ever we go.
Matten är lite ur slag och orken går till
mig och lite målande.
Mom is a bit off...  The darn Fibromyalgia.
Her strength goes to my walks and some painting.
Tydligen blir matten en hel massa år imorgon också.
Så jag hoppas hon piggnar till lite granna så vi kan fira.
Jag skrev fel först att det skulle vara idag.
Matten hjälpte mig att skriva så sent på natten
så det blev helt galet..
Det är hennes cybersyster som fyller idag och 
matten själv som fyller imorgon.
I heard mom will be a lots of years tomorrow..
I hope she will feel better really soon to celebrate.
She wrote wrong at first.  Its her *cyber sis* who has
her birthday today and mom tomorrow..

Fibromyalgin och tröttheten gjorde att hon skrev fel först
men nu är det åtgärdat

The fibromyalgia together with being tired made her
write the wrong day at first..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej men inte är de väll idag!? Imorn menar du väll, eller har du bytt datum att fylla år på? :P

2012-04-17 @ 05:54:07
URL: http://enresaellertva.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Här hos oss finna ekorrar i massor just nu då dom fått små bebisar, jättegulliga, men ack så snabba och så låter dom roligt när dom kallar på sina föräldrar, vov.



Underbara bilder på dig och natur och så mysig liten badvik, perfekt att doppa tassarna i… Tasskramizar.

2012-04-17 @ 10:08:17
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: Gizmo matten

Naturligtvis menade jag i morgon.. Var helt groggy av värken.. haha.. I MORGON blir matten ett år äldre

2012-04-17 @ 10:40:40
Postat av: demianopukki

Mattes bilder blir definitivt bättre och bättre och så du blir du en stjärna..! :o)

2012-04-17 @ 19:46:15
Postat av: Lisbeth

Godkväll på dig

Vet du jag älskar ekorrar. Jag jagar dem inte men skulle så gärna vilja klappa en. Du får hälsa matte att hon ska krya på sig och gratta henne i dag eller i morgon eller när det nu var.

kramar

2012-04-17 @ 20:09:35
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: aunt rosie

Happy Birthday to your Mom! I am sure you served her breakfast in bed with lots of wet nose kisses! I wonder who her cyber Sis is who had a birthday ?! hehe Have a good day of celebration!!!! Are you helping make the cake?!

2012-04-18 @ 14:50:13
Postat av: Kasper med fyra katter

Pyssla om matte, Gizmo, så att hon mår lite bättre!

2012-04-19 @ 00:14:21
URL: http://kasperian2.blogspot.se/
Postat av: Jenny o Brio

Vilka vackra bilder!!!

2012-04-24 @ 20:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0