Högt o lågt, torrt och vått

Hej Goa vänner.
Idag var jag och matte ute en lång lång promenad.
Vi träffade en brun labradorkille som var jättesnäll.
Vi är ungefär lika gamla dessutom. Det var riktigt kul
men just till det tillfället hade matte inte kameran till hands.
Den kom dock med när vi gav oss ut lite senare.

Här kommer bilder från den rundan.



Matte är helt övertygad om att jag var bergsget i mitt förra liv.
Jag gillar att klättra upp både här o där.



När vi vilade så fick jag nos på att matte hade godis med sig.
Min vana trogen började min tunga leka väderkvarn när jag kände doften



Innan vi vände nosen hemåt passade vi på att mysa ordentligt en stund i gröngräset.
Lite fuktigt var det allt fortfarande efter allt regnande denna så kallade sommar.
Ha det bra allihop.





 
 
 

Kommentarer
Postat av: aunt rosie

Cute photo of you all relaxed on the green lawn with flowers! Looks like nice weather! Hugs

2012-08-11 @ 21:15:36
Postat av: Grabbarna boys

Isåfall var du en liten bergsget i ditt förra liv hi,hi!!!
Mysiga bilder på dig!
Vov från grabbarna boys!

2012-08-11 @ 23:08:05
URL: http://www.grabbarnaboys.blogspot.se
Postat av: Grabbarna boys

Isåfall var du en liten bergsget i ditt förra liv hi,hi!!!
Mysiga bilder på dig!
Vov från grabbarna boys!

2012-08-11 @ 23:08:16
URL: http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0