Min egen *HÄSTENS*


Efter en låååång promenad blir man så här trött.
Jag är alltså inte deprimerad utan bara trött efter mkt utomhus vistelse

Nya sängen godkände jag och matte har fixat en tjockare
dyna nu än den som är på bilden.
Jag älskar att ha det mjukt och mysigt.

Det var dåligt med kompisar ute idag men hoppas på bättre
tur att hitta dom imorgon.

Matte har fixat med akvariet idag.
Hon hade köpt fisk från ett ställe där hon aldrig kommer köpa fisk igen.
Parasiter och elände fick med på köpet.
Många har dött och andra på väg åt samma håll.
Magra och eländiga.
Hoppas nu att allt blir bra när medicineringen  är över om ett tag.
Några av dom rör sig iaf lite mer ikväll..

Nu ska jag nog ta och bädda ner matte.
Nattsömnen får jag i mattes säng.
Det är sååå mysigt.

Natti natti.

 
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Åh, en precis lagom hästen-säng! Den ser riktigt mysig ut... Kramis!

2012-08-15 @ 09:36:31
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilken jättefin säng du har fått. Den ser skön ut. Själv sover jag i mattes säng. Det är också bra. Stackars era fiskar. Fy för så'na som inte sköter om sina fiskar. Colliekramar

2012-08-15 @ 13:05:24
URL: http://www.parisercollie.blogg.se
Postat av: aunt rosie

Love you on your new bench!

2012-08-16 @ 00:18:38
Postat av: Felix

Haru fått en alldeles egen säng och ändå ligger du och nattsover i mattens, ligger hon i din då, hihi.

Russelpussar.

2012-08-16 @ 15:24:58
URL: http://taxar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0