Svansen upp

Jag fick frågan från Rasmus matte varför min svans hänger så mkt.
I got a question from Rasmus mom, why my tail
hangs down so much.

Nu är det inte så att den hänger förjämnan utan mest när jag är
trött efter en massa skoj. Och när jag har skoj så kan det vara
svårt att fånga mig med kameran.
Men här kommer iaf lite *bild bevis* på att även jag har en
Uppåt svans.
The fact is that it doesnt hang down so often.
Mostly when Im tried after playing or walking alot..
And when I play its hard to get photos of me..
But here comes some proof of a *stand up tail*



Det är så att det är lättare att fånga mig på bild när jag är
lite tröttare och med tröttheten så sjunker svansföringen en aning.
När jag far omkring och busar står den upp som ett spett.
Its easier to catch me on photo when Im a bit more
tired, and at that time my tails falls down a bit..
When I run around and plays it very much UP.





Ha en fin kväll allihop.
Have a nice evening everyone.

Ps. Vi tog INTE illa vid oss av undran bara
så ni vet. Bättre att fråga än att undra tycker vi här.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

WOW, din svans står ju bra mycket högre än min, men det är väll olika från pappis till pappis! Min hänger när jag känner oro eller blir så där läskigt skrämd, du vet när man inte är beredd, hu.



Tack för ert svar och nu är man ännu mer påläst... snygga bilder annars ;)



Kramiz och krya på till matte lilla.

2012-01-06 @ 16:41:20
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisbeth

Ja tänk så det kan vara med svansar. Jag har ju ingen hund så jag har ingen svans att berätta om men jag gillar din svans. Min Fossy gjorde precis som dig fällde ner den när han var trött. Men du måste prata med husse om att kolla sina ögon. Jag tror han har lite problem med färdseendet. Inte då ser du ut som en humla. Tycker det verkar vara limegrönt som fortfarande är så inne.

Hälsa matte och kram på dig

2012-01-06 @ 17:17:31
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Patricia o grabbarna boys!

FIIIIIIIIN svans!!!

Fin kväll till dig också.

Vov från grabbarna boys!

2012-01-06 @ 20:47:51
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com
Postat av: Kasper

Tjusig svans, den där du har. :) Rena önskesvansen, ju.

Läste också om dina katter - konstigt med såna, dom kan visst sova precis både var och när och hur länge som helst! Åtminstone mina. jag håller på att bli kattexpert, har ju FYRA stycken nu igen!

2012-01-07 @ 00:52:00
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: demianopukki

Svansen upp..!! I see you're going commando..

2012-01-07 @ 01:15:51
Postat av: Hillman

Min svans hänger rakt ned för det mesta men när jag spårar då står den rakt upp, hihi.



Taxpussar.

2012-01-08 @ 15:02:23
URL: http://taxar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0