Nu så....

Matten har haft problem med bloggen så därför har det varit lite väl tyst här ett tag. NU fungerar allt som det ska igen så jag är tillbaka.
Nu ska vi bara sova en stund så vi kan hitta på ngt kul när vi vaknar. Hoppas bara att det inte regnar IGEN och att den där dumma Åskar stannar borta.. Men vet ni vad. Matte o jag var ute på promenad en kväll och då kom det ett jätte regn och åska väääldigt nära. Då skötte jag mig jätte bra sa matte. Trots att det smällde så gatulyktorna slocknade.. Nu längtar jag o matte efter sommar värmen. Vi håller på att få simhud mellan tårna både hon o jag..

Ha det gott allihop..
Nospussar från mig
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Välkommen tillbaks! Klart att du sköter dig! Vad hade matten väntat sig??? Kramis!

2012-07-17 @ 09:45:12
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Felix

Jaha, du har samma väder som oss då, vi är oxå hjärtligt trötta på allt regnande men Åskar har bara varit på besök en gång och jag tror inte han kommer igen för jag skällde ut honom efter noter, hihi.

Russelpussar.

2012-07-17 @ 18:40:37
URL: http://taxar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0