Växlande väder / Mixed weather

Efter att brutalt blivit ut tvingad i på morgon promenad ( i regnet )somnade jag
ganska snabbt på min favvoplats, soffryggen vid fönstret.
After brutally been forced out in the morning walk I fell asleep
rather quickly on my favorite site, soffryggen the window.
After brutally been forced out for the morning walk ( in the rain )  I fell asleep
rather quickly on my favorite site, the back of the sofa by the window.


Fram på kvällen var vädret lite bättre för en stund.
Då var det dags för promenad igen. (Så klart hade vi flera promenadet emellan)
In the early evening the weather turnd to the better for a while.
So, it was time for another walk.  (ofcourse there had been some between aswell)


Jag börjar tro att den där rackarns kameran har växt fast på matte....
Im starting to wonder if that darn camera is glued to moms hands.


Till slut fick jag en stunds ledighet.. Det är jobbigt att vara fotomodell ;-)
Därför blev jag extra glad när matte såg blommor
I finally got some rest. Its a hard work being a topmodel  ;-)
So I was really happy when mom found some flowers



Jag trodde matte hade fått en total knäpp, men hon försökte visst
vara konstnärlig eller nåt.
Hur nu några bultar på ett broräcke skulle kunna vara konst?!
Människor är allt bra konstiga
I thought mom had some kind of meltdown a bit later on the walk.
But it turned out she tried to be artistic or something.
I just wonder how a few bolts on a bridge railing can be art?!
Humans are sooo strange.

Kommentarer
Postat av: aunt rosie

haha Gizmo, you write a cute blog and you look lovely by the flowers!!!

2012-06-16 @ 19:48:20
Postat av: Ludde

Håller med dig! När några bultar på ett broräcke är det nog inte konst - bara konstigt... Kramis!

2012-06-16 @ 21:43:56
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Cruellas sida

haha...ja mattar an vara allt KONSTIGA ibland. Men du är lika söt som vanligt!

Ella hälsar: Inga nakna brudar förutom mig ;D Puss!

2012-06-16 @ 22:59:02
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Lisbeth

Jo du Gizmo, ju mindre man förstår ju mer konst är det. Jag tyckte bilden var spännande. Är du bra på botanik så kan du väl se till att matte berättar i nästa inlägg om vilken blomma det är hon fotat

Ha en bra söndag

Hälsa matte

Kram

2012-06-17 @ 06:14:29
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Christina

Tack så mycket! Hoppas din midsommar var fin också och att både du och tvåbeningar hade det skönt och fick äta gott :) Fin du är ihop med blommorna!

2012-06-25 @ 22:18:40
URL: http://christinarooth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0