NU är jag trött... / Now Im tired.


NU är jag trött efter en jätte härlig långpromenad.
I`m so tired now after my wonderful long walk.


Promenaden gick till StenhammarsSlott.  Tänkte att det var lämpligt
med all prinsess´yra som varit.
The walk took us to Stenhammar Castle.
I thought that was a good idea as we got a new princess not long ago.


Matte och jag tycker om den här rundan.
Slottet är ju ett riktigt prinsess slott.
Tråkigt att Stockholms slott ska vara så tråkigt att titta på.
Mom and I love this walk.
The castle looks like a real PrincessCastle.
Its sad that the castle in Stockholm is so dull.



Jag hoppas att jag kommer få se lilla Prinsessan Estelle här någon gång
när jag är ute på mina promenader i dessa omgivningar.
Det lär ju dröjja men i framtiden kan det ju faktiskt ske med lite tur..
I hope that I one day will se the little Princess Estelle when Im here.
It will take time but in the future it might happen with a little luck.
Matte tog lite andra bilder också som kommer upp på hennes egen
blogg om ett tag.. Dom är väl av lite annan karaktär men ändå
tagna på samma runda.
Mom took some other photos to but she will show them in her own
blogg in a while. They are a bit different to mine but
taken at the same walk.
Dom bilderna hittar du här http://kamerastunder.blogg.se/ senare ikväll.
You will find those photos on moms blogg at the link above, later tonight

Kommentarer
Postat av: Hillman

Det var ju här kommentaren om slottet skulle vart, attans matte nu är hon nog bra virrig. Fast det kan bero på att hon inte gick och la sig förrän vid 4 i morse och sen upp vid strax efter åtta. Idag har örvärk oxå, så hon är lite risig, undras om det är åldern, hihi.



Taxpussar.

2012-03-03 @ 17:04:47
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Ludde

Mysigt i solen. Det vore väl kul om du fick träffa Estelle där... Kramis!

2012-03-03 @ 17:29:53
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Aunt Rosie

Love to view the castle, thanks for taking me on your walk!

2012-03-03 @ 18:42:09
Postat av: smulan

Oj tänk om du får se den lilla sessan där nångång! Vilken spännande runda ni tog...synd inte jag kunde slunkit med på er istället:P



Nospuff från smulan!

2012-03-03 @ 20:30:05
URL: http://smulansvarld.bloggplatsen.se
Postat av: Kasper med fyra katter

Ett litet fint slott. Skulle vara skoj att ha ett slott i närheten, mitt närmaste är Tullgarn, men dit måste man åka bil. Och dit kommer nog inte lillsessan.

Du sover förresten väldigt sött, tycker jag. :)

2012-03-04 @ 00:46:13
URL: http://kasperian2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0