Ny bekantskap / A new friend


Idag träffade jag en ny vän.
Han heter Mårten och han var jätte snäll.
Today I meet a new friend
His name was Morten and he was really kind

Vi hjälpte till och  höll koll på omgivningarna
We checked out the surroundings.

 


Efter en dag med mkt ute tid så blev jag rätt trött.
Lillmatte var med på en skön promenad till sjön.
Det var jätte kul att hon ville följa med.
After a day with lots of time spent outdoors I got really tired.
Moms daughter came along on walk to the lake.
It was fun to have her coming with us, me and mom.


Majja var också trött efter mycket ute tid idag.
Majja was also tired from being out a lot today.


Jag somnade jätte gott fram på kvällen.
I did fall asleep to late in the evening.
Imorgon är en annan dag så nu är det dags att släcka ljusen
och följa med matte upp till sängen ist.
Sov så gott allihop
Tomorrow is anohter day and its about time to blow out the candles.
Sleep well my friend.


Kommentarer
Postat av: Aunt Rosie

You look so peaceful sleeping, sweet dreams to you and Mom. :)

2012-03-07 @ 03:35:54
Postat av: Hillman

Du har träffat en snuzer ser jag, de är nästan som jag strävhåriga och pälsen ska ryckas, så är det terrier så de är rätt envisa som en tax, hihi. Kul att han var snäll, då kanske ni kan leka sen.



Taxpussisar.

2012-03-07 @ 11:37:53
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Sanna

ja, skor är både viktigt och kul att shoppa så det får hon göra ;)

vart bor ni någonstans ?

2012-03-07 @ 14:01:33
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Rasmus

Här ute har vi också en snuzer, men han är inte snäll då han försökte att bita mig en gång, hu.



Söta bilder ;)



Kramiz

2012-03-08 @ 10:21:58
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0