Gos och sol / Cuddle and sunshine

Måste passa på att visa en mysbild på mig och lillmatte.
Vi hade lite pusskalas igår..
I just have to show this cozy photo of me and moms daughter.
We had a *kiss party* yesterday.

Idag gick vi ner till sjön. På vissa ställen har det börjat smälta men här låg
isen fortfarande kvar.
We walked down to the lake. In some places the ice has begun to melt
but not right her

Det var en härligt lagom lång promenad. Förenad med att få det gjort som
ska göras på våra promenader
It was a comfortable and nice walk.
Ofcourse I did what I was supposed to.

Som vanligt sprätter jag en hel massa även om jag bara kissat.
Matte tycker att jag är lite knäpp med det.
Brukar ni killar göra så också?
As usually its a lot of pawing going on even when I just have pee´d
Mom think Im a bit crazy that way..
Do you guys behave like that to?
Matte får visa sina bilder på hennes egen blogg.
www.kamerastunder.blogg.se

Mom will show photos in her own blogg.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Nämen vilken gossig mysblid på er och du ser verkligen ut att njuta, he.



Här har vi också is och en heldel stora vattenpölar. Men då ska vi inte nämna all grus, får du också ont i tassarna av det? Tala om för matte din att sprätta är viktigt för då lämnar man nämligen spår efter sig och ju djupare man lyckas sprätta, desto starkare är man för den som finner spåret, så här sprättas en hel del under promenaderna, vov. Matte min kallar mig sprätt tupp, har du hört så fräck hon är va, morr.



Ha det nice. Kramiz

2012-03-01 @ 20:43:05
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: Kasper med fyra katter

Jag sprätter massor! Ibland hamnar en del jord och skräp på matte, hehehe, det är lite extra skojigt tycker jag.

Mysigt pusskalas med lillmatte!

2012-03-01 @ 22:38:00
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Ludde

Vi stora killar sprätter ordentligt. Bra att du visar att du är STOR också... Kramis!

2012-03-01 @ 22:38:27
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: smulan

Hej hopp här är jag! Och vad söt du är...fast det ser lite kallt ut på din promenad...

Matte hälsar och skvallrar! att jag oxå river o sprätter på det viset med..



Nospuffar från smulan!

2012-03-02 @ 09:27:19
URL: http://smulansvarld.bloggplatsen.se
Postat av: demianopukki

Vad skön att få titta på din kisssten :o)...eller kiss-sten, kanske..?

2012-03-02 @ 20:25:29
Postat av: Jenny N

Åh! har ni fått vår med krokusar och allt! LYX :)

Ja det syns ju helt klart vissa likheter mellan dig och mattens första hund... Söta är ni båda två!

Ha en riktigt härlig helg!

2012-03-02 @ 20:32:44
Postat av: Aunt Rosie

what a kissing party without Auntie?! lol Cute!

2012-03-03 @ 00:15:42
Postat av: Cruellas sida

Åh så mysigt med lillmatte. Och jag sprätter som värsta killen säger matte. Speciellt när jag löper. Pussar i massor från Cruella.

2012-03-03 @ 14:49:20
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Hillman

Vicket tjusigt slott, rena rama sagoslottet, hihi. Till sprättandets fråga, jo nog sprätter jag fast inte varje gång nu för tiden men ibland så sprätter jag till lite grann när jag gjort en etta. När jag var yngre gjorde jag det varje gång oavsett om det var ettor eller tvåor, hihi.



Taxpussar.

2012-03-03 @ 17:02:56
URL: http://taxar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0