*Hjärtlig* hälsning... Heartly greetings


Min mattes mamma gav mig ett nytt halsband.
Tyvärr visade det sig vara för litet.
Kan ni tro det..haha

Moms mother gave me a new collar
Can you believe that it was to SMALL..

Men idag tog matte med sig halsband, kvitto och mig
till djuraffären så då blev det en sele istället.
Snygg eller hur?!
Today mom took me, the collar and the receipt and
went back to the petshop. And I got a harness insted.
Cool, isnt it?


Har ni tänkt på att jag har en fläck på ryggen som liknar
ett hjärta?
By the way.. Have you thought about the spot on my back
that looks like a heart?
Det är bara för att jag är så kärleksfull.
Its just because Im so lovely.

 


Kommentarer
Postat av: Kasper med fyra katter

Vilken fin sele! Med hundtandsmönster till och med. :)

En hjärtefläck - tala om att bära hjärtat utanpå kroppen. :) Tycker det verkar passa dig perfekt.

2012-03-08 @ 21:58:28
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Lisbeth

Så tokigt det kan bli. Så klart jag menade sprättar. Fossy var hopplös på det. Man kunde släppa honom på gräsmattan på hösten och efter han gått fram var det som nykrattat. Såg hjärtat nu: Läckert inte värt man kidnappar dig med det kännetecknet

Kram

2012-03-08 @ 22:03:32
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Aunt Rosie

I think your spot is truly beautiful like you are... a gift from the heart :)

2012-03-09 @ 01:12:35
Postat av: Hillman

Vicken snygg sele du fått, din matte är hyvens som köper så snygga saker till dig. Fast du är väl hennes hjärta prexis som jag är mattens, hihi. Visst har du ett hjärta på ryggen, det har jag aldrig sett på en jycke förut.



Taxpussisar.

2012-03-09 @ 13:59:15
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: smulan

Men du är bara såååå gullig, vilket fint hjärta du har! Och selen, hallå jag bara dööör av avundsjuka!



Nospuffar från ditt största fan;)

2012-03-09 @ 14:00:36
URL: http://smulansvarld.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny o Brio

Söta lilla du!

Den nya selen klädde dig bra!

2012-03-11 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0