Ett litet inlägg

Jag fick inte följa med hem till Lady idag.
Matte pratade ngt om att hon luktade för gott för mig..
Jag fattar ingenting.
Matte hon gick iaf. Hon hade fixat ett täcke till Lady som är rätt
så frusen av sig..

Nu tyckte ju matte att JAG är liten, men jag tror hon har
fått tänka om lite där.
Ladys lilla puttelilla täcke var för stort så matte fick ta
det tillbaka hem ock ska fixa det imorgon.
Även om det var förstort så trivdes Lady med det.
Hon tog det till o med , med i hennes korg.
Matte ska grejja det imorgon så hon får det snabbt igen.

Matte och jag har tagit några fina höstpromenader mellan alla
regnskurarna. Vi älskar ju att vara ute jag och Matte, när vädret är bra.

Nu är det ju inte bara Lady som fått kläder.
Jag har minsann fått en jätte skön  tröja, ända från Amerika minsann.
Den kom från mattes cybersyster som bor långt där borta.
På ryggen av tröjan står det.
Friends
For
Ever
Hon är sååå snäll, Rosie.


Som ni ser på den här dåliga mobil-bilden, så är det tur att jag har
reflexvästen på mig. Jag liksom smälter in lite FÖR bra i höstfärgera. 
Nu ser ögonen lite konstiga ut men det bror på att den här bilden är tagen med mobilen
med blixt. Dessutom var visst linsen lortig sa matte.  
Om jag inte hade gjort dom svarta hade dom sett ut som ficklampor.

När jag tänker efter så är nog alla bilder för idag, tagna med mobilen.

Ha det gott allihop

Kommentarer
Postat av: aunt rosie

LOVE you Gizmo, especially in your new sweater from America!!!! Also you girlfriend, Lady is pretty cute in her new dress! Love the autumn tree photo!

2012-10-10 @ 01:05:35
Postat av: Kasper med fyra katter

Ja, hon är verkligen liten, lilla Lady! Men säkert naggande god. :)
I nya kläderna blir hon en riktigt tuff brud!
Precis som du i dina, fast nej, du blir förstås en tuff KILLE!

2012-10-10 @ 21:33:34
URL: http://kasperian2.blogspot.se/
Postat av: Ludde

Så det doftar hos dig också! Visst är det ett elände! Den där amerikanska tröjan var supercool på dig! Kramis!

2012-10-11 @ 22:39:26
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.se/
Postat av: Cruellas sida

Vilken supersöt liten tjejkompis du hittat! Som vanligt är du supersnygg i alla dina outfits ;D!

2012-10-13 @ 21:56:15
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Felix

Snygga kläder du fått, ja jag ska oxå få nåt till vintern att ha på mig, för här uppe blir det visst ruskigt kallt har jag hört, hihi.

Russelpussar.

2012-10-14 @ 11:44:16
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Lennart

Kom på att jag inte har tittat in till dig på länge så jag gjorde det nu i dag. Viket färgglatt täcke du har fått, det lila, ser riktigt fräscht ut.

2012-10-16 @ 20:00:03
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0