Jag har fått ett jobb.. som tränare.. ;-)

Idag har jag tränat en liten tös som heter Lady.
Hon är väldigt skygg mot andra hundar och skäller ganska mkt
om ngn kommer i närheten.
Lill flickan är tre år.
Vi gick en hyggligt lång promenad och efter ett tag blev hon nyfiken.
Bilden är tagen precis i början av våran dejt. En stund senare kom svansen
upp igen och vi kunde nosa lite mer på varandra..
I skogen sprang vi till och med tillsammans efter en stund.
Det ska nog gå att få fason på den lilla sötisen.



Lilla Lady var riktigt charmig när hon blev lite tuffare.
Mattes kommentar när vi sågs, jag och Lady, var
-OJ, jag som tyckte Gizmo var liten.. hahahha

Vi ska träffas snart igen och matte har lovat att sy henne ett tufft hösttäcke
så hon ser riktigt cool ut och dessutom slipper frysa.



Kommentarer
Postat av: Ludde

Jag tror att du är som klippt och skuren att träna Lady på att inte skygga och skälla. Hoppas ni får träna ofta... Kramis!

2012-10-03 @ 23:00:49
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.se/
Postat av: Anna

Äntligen hittade jag rätt adress..du anar inte hur många vovvar som heter Gizmo ;)

2012-10-05 @ 14:42:14
URL: http://garanteratglamourfritt.blogspot.se
Postat av: Felix

Sicken sötnos, det är inte lätt att vara liten och så rädd till på köpet, stackarn. Fast det fixar ju du, som ingenting det är jag säker på, en tuffing som du, hihi.

Förlåt mig så mycket att jag inte har hälsat på ute hos dig på väldans lång tid men det har vart så mycket strul, får försöka att berätta på min blogg bara vi kan. Det var strul där med idag för matten kunde inte skriva ett dugg, hon bara åkte ut hela tiden, skräp.

Russelpussar.

2012-10-05 @ 18:59:10
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Kasper med fyra katter

Skötn att den lilla sötisen får ett varmt täcke nu när det börjar bli kallt. hon er ut att behöva det.
Personlig tränare - inte dåligt! Men det klarar du förstås galant!

2012-10-05 @ 19:33:51
URL: http://kasperian2.blogspot.se/
Postat av: aunt rosie

Hi, Gizmo, do you have a girlfriend?

2012-10-06 @ 01:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0