Äntligen / Finally


Matte har kryat på sig från migränen vilket
uppskattas mkt av mig. 
Då blev det ju härliga långa promenader igen.
Mom is feeling better again after the migrain and
that makes me so happy.
It means nice long walks again.



Var och tittade till blåbärsrisen.
Verkar länge innan det blir nya bär.

Doesnt seem to be any blueberrys for a long time.



Människorna har fortsatt sin framfart med
att ta bort en massa av mina *pissoarer*
The humans have taken down lots of
my toilets.


Titta bara så här ser ut.
Inte var det fint inte..
Just look at it, doesnt look good.
Hoppas dom gör det fint till våren
Hope they make it nice and pretty in spring.


Naturen har tagit ner ett träd också.
Det måste ha hänt under storman för ett bra tag sedan.

Nature itself also takes donw trees.
I guess it happend quite some time ago.



Jag fick ett nytt *godis* igår.
Jag vet  att en del hundar får detta som helfoder
men jag får det som godis när vi tränar och leker.
I got a new candy yesterday.
I know some dogs have it as the only food
but I get it as candy when we train or play.
HÄR
skulle det kommit en annan bild på mig
MEN blogg.se krånglar idag
så det får vänta lite.

HERE
would be another photo of me BUT
blogg.se doesnt seem to work as it should
so I will try to put that one up tomorrow.

Ha en finfin kväll allihop
Have a really nice evening everyone

Kommentarer
Postat av: Kasper

Blåbärsriset sover nog, vilar sig lite. Jag älskar blåbär! Plockar själv och åter. Gör du det också? Lingon är inte så gott, men ibland träffar man på hallon. Blåbär och hallon, det blir som drottningsylt i magen, säger matte. :)

Rätt som det är så är det dags. :)

2012-02-01 @ 22:38:40
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: Aunt Rosie

Nice photos and I know you are warm in your new coat that looks so nice on you! Stay warm!

2012-02-02 @ 00:12:40
Postat av: smulan

Åhhh, den där påsen frolic ser ju yummie ut,mums!

Hos oss är det likadant med träden,stormen knäckte många men skogsmaskinerna tar många andra...



Vov på dig!

2012-02-02 @ 09:13:14
URL: http://smulansvarld.bloggplatsen.se
Postat av: Edith

Vilken tur att mattens huvudpina blev bättre. Sån't är inte att leka med. Det ser likadant ut hos mig med träd som brakat ihop och en massa snö. Colliekramar

2012-02-02 @ 10:57:58
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Postat av: Hillman

Vem sjuttsingen har fått en motorsåg i julklapp, hihi. Eftersom de tar ner alla dina pinkträn, det borde vara förbjudet. Här kommer det såna där skogsmumsar och rätt som det är så finns inte ett enda träd, blir bara kvar ett sånt där jädrans kalhygge.



Taxpussisar.

2012-02-04 @ 12:33:07
URL: http://taxar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0